۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۳۱

این پرسپولیس خطرناک تر از فصل گذشته است

عبدالله نژاد: با تاکسی بازیکن نمی‌آوریم

عبدالله نژاد: با تاکسی بازیکن نمی‌آوریم

سرمربی امیدهای پرسپولیس از تعامل این تیم با برانکو ایوانکوویچ گفت و بزرگسالان پرسپولیس را یکی از قوی‌ترین تیم های هفدهمین دوره لیگ برتر دانست.

منوچهر عبدالله نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار هفته گذشته پرسپولیس برابر امیدهایش گفت: خوشبختانه کار را زود شروع کردیم. هماهنگی های خوبی هم در آکادمی وجود دارد تا بازیکن سازی شود. اواخر فصل گذشته، جلسه ای با آقای برانکو داشتیم و همان جا قرار شد دیدار تدارکاتی انجام دهیم. همینطور هم شد و توانستیم بازی دوستانه ای با بزرگسالان انجام دهیم.

سرمربی امیدهای پرسپولیس تاکید کرد: دیدار خوبی بود. با اینکه بزرگسالان و همچنین شاگردانم در تیم امید در حال بدنسازی هستند اما باید بگویم این پرسپولیس در تمام رده ها مدعی قهرمانی است. شاگردان برانکو می توانند باز هم در لیگ قهرمان شوند. پتانسیل این تیم بسیار بالاست و برای حریفانش خطرناک تر از فصل گذشته خواهد بود.

او در ادامه راجع به نگاه برانکو از تیم امید صحبت کرد و اظهار داشت: خوشبختانه سرمربی پرسپولیس به کاری که در تیم امید انجام می دهیم اعتقاد دارد. آقای برانکو چند بازیکن امید را از همان ابتدای تمرینات به جمع بزرگسالان برد تا آنها را تست کند. خوشبختانه سه نفر هم توانستند به این تیم راه پیدا کنند. همین موضوع باعث انگیزه در تیممان شده است. چون بچه های تیم می دانند اگر خوب باشند می توانند به بزرگسالان بروند و قرارداد حرفه ای ببندند.

عبدالله نژاد در ادامه تصریح کرد: با تاکسی به تمرین تیم های ملی در رده پایه ها نمی رویم تا بهترین بازیکنان آنها را برداریم و به باشگاه بیاوریم و سپس مدعی شویم بازیکن سازی کرده ایم. بازیکنانی که در تیم های پایه پرسپولیس هستند محصول آکادمی باشگاه هستند و با افتخار می توانیم بگوییم برند باشگاه پرسپولیس روی ساق پای آنهاست.

کد خبر 4024328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha