۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۳۱

دستگیری سارق قبل از شکایت مالباخته

دستگیری سارق قبل از شکایت مالباخته

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه از دستگیری سارق گوشی همراه و موتورسیکلت خبر دادو گفت: متهم قبل از وصول شکایت شاکی توسط مامورین انتظامی دستگیر شده بود.

 سرگرد فرهاد واقعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ظهر روز گذشته عوامل کلانتری حین گشت زنی در سطح حوزه متوجه رفتار مشکوک سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت می شوند. که بدون توجه به فرمان ایست پلیس به محض مشاهده ماموران از محل متواری  شد.

وی  با اشاره به دستگیری متهم پس از تعقیب و گریزی کوتاهی، گفت: در بازرسی انجام شده، یک قبصه سلاح سرد، سه دستگاه گوشی هوشمند و مقادیری وجه نقد و تعداد چهار اسکناس دویست و پنجاه دیناری کشف و ضبط شد . همچنین طی استعلام انجام شده در خصوص سرقتی بودن موتورسیکلت مشخص شد که موتورسیکلت استعلامی مسروقه بوده و در کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان ثبت سرقت دارد.

وی افزود: ماموران انتظامی برای انجام تحقیقات کامل تر متهم را به کلانتری انتقال که در حین انتقال، پیامی در خصوص سرقت گوشی همراه توسط راکب موتورسیکلت سوار به مرکز پیام پلیس واصل  شد  که شاکی با مراجعه کلانتری و دیدن متهم  گفت: بیست دقیقه پیش گوشی همراهم  توسط این متهم به سرقت رفته  به محض اطلاع از به سرقت رفتن گوشی بلافاصله با ۱۱۰ تماس گرفتم و من را به کلانتری دعوت کردند.

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه  افزود: با  شناسایی شدن سارق و کشف گوشی تلفن سرقتی از داخل محتویات جیب وی  متهم، برای سیر مراحل قانونی، متهم تحویل مرجع قضایی شد.
 
 

کد خبر 4026153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha