۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰

نماینده مردم کرمان و راور:

وزیر ورزش و جوانان به کرمان سفر می کند

وزیر ورزش و جوانان به کرمان سفر می کند

کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمان و ایجاد ۱۴۰ زمین فوتبال چمن مصنوعی با تمامی تجهیزات در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح نشست مشترک صبح امروز با سلطانیفر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کمک مجلس شورای اسلامی در زمینه افزایش بودجه وزارت ورزش اظهار کرد: همانطور که کمک به مجلس با هماهنگی وزیر انجام شده به همان اندازه نیز مسوولیت وزیر هم نسبت به گذشته سنگین تر شده و انتظار داریم تحولات مهمی طبق برنامه ششم در حوزه ورزش اتفاق بیافتد که خوشبختانه این تحولات بزرگ در ورزش کشور شروع شده است.

 نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به وسعت فعالیت‌های ورزشی در استان کرمان تصریح کرد: طبق صحبت های انجام شده با وزیر ورزش و جوانان در این جلسه مقرر شد ظرف امسال و سال آینده پروژه های تامین اعتبار مالی نیمه تمام استان به ویژه طرح هایی که بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشتند به اتمام برسد.

پورابراهیمی افزود: طبق هماهنگی انجام شده و با دعوتی که از وزیر ورزش و جوانان انجام دادایم طی دو تا سه هفته آینده سلطانیفر به کرمان سفر خواهد کرد.

 وی افزود: در این سفر وزیر ضمن موافقت با افتتاح مراکز و خانه‌های ورزش در حداقل ۱۰۰ روستا، توسعه ورزش در سطح روستاهای کرمان را شاهد خواهیم بود.

 پورابراهیمی ادامه داد: در این جلسه توافق شد حداقل ۱۴۰ زمین فوتبال چمن مصنوعی با نورافکن و تمامی تجهیزات در مناطق مختلف شهری و روستایی در استان کرمان ایجاد شود و این زمین‌ها طی یک سال آینده قابل استفاده باشد که این موضوع نیز  به زودی با حضور وزیر ورزش در کرمان پیگیری خواهد شد.

کد خبر 4027702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha