۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷

معاون وزیر نیرو خط و پست۶۳کیلوولت برق شهرصنعتی کاوه را افتتاح کرد

معاون وزیر نیرو خط و پست۶۳کیلوولت برق شهرصنعتی کاوه را افتتاح کرد

ساوه- محسن بختیار، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو با حضور در استان مرکزی، از خط و پست ۶۳کیلوولت برق شهر صنعتی کاوه در شهرستان ساوه بهره برداری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح پروژه خط و پست برق ۶۳.۲۰ کیلوولت شهر صنعتی کاوه صبح روز چهارشنبه با حضور محسن بختیار، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

براساس این گزارش، مشخصات فنی خط و پست برق ۶۳.۲۰ کیلوولت شهر صنعتی کاوه شامل ظرفیت ۶۰مگاولت آمپر، دو فیدر ترانس ۶۳ کیلوولت، ۱۶ فیدر خروجی ۲۰کیلوولت، دو فیدر قابل توسعه به چهار فیدر خروجی ۶۳ کیلوولت و خط ۶۳ کیلوولت چهار مداره به طول ۴۰ کیلومتر مدار است.

پروژه خط و پست برق ۶۳.۲۰ کیلوولت شهر صنعتی کاوه در زمینی به وسعت یک هکتار و با صرف اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال، به منظور ارائه خدمات برق‌رسانی مطلوب به مشترکان و متقاضیان برق در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه و پاسخگویی به رشد مصرق برق در بخش صنعت این شهر صنعتی احداث شده است

گفتنی است معاون وزیر نیرو در ادامه سفر دو روزه خود به استان مرکزی، پروژه های دیگری را نیز در شهرستان های آشتیان، شازند، اراک و محلات به افتتاح خواهد رساند و همچنین روز پنجشنبه جلسه ای با استاندار مرکزی و مسئولان مربوطه استان در حوزه وزارت نیرو، خواهد داشت.

کد خبر 4028712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha