۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹

مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) کلنگ‌زنی شد

مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) کلنگ‌زنی شد

یزد ـ قائم مقام وزیر نیرو امروز در ادامه سفر خود به استان یزد، فاز دوم مجتمع آبرسانی به استان یزد را کلنگ‌زنی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی فاز دو مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) اظهار داشت: مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) کار آبرسانی به ۲۰ روستای شهرستان اشکذر را انجام می‌دهد.

محمد فاتحی بیان کرد: فاز اول این مجتمع هزار و ۲۷۴ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر در ۲۰ روستای این شهرستان را تحت پوشش قرار داده است.

وی عنوان کرد: با کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از فاز دوم این مجتمع، روستاهای بیشتری زیر پوشش طرح قرار خواهند گرفت و از آب سالم و بهداشتی پایدار بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد یادآور شد: برای فاز دوم این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه اغلب روستاهای استان یزد در شرایط بحرانی به لحاظ آب شرب و بهداشتی قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: به طور قطع مجتمع‌های آبرسانی می‌تواند به عنوان یک راهکار میان‌مدت، وضعیت آبرسانی به روستاهای استان را ساماندهی کند.

فاتحی یادآور شد: در حال منابع آبی روستاهای استان یزد در وضعیت مناسبی قرار ندارند و بیش از ۱۸۰ منبع آبی یا خشک شده و یا در حال خشکیدگی است که امیدواریم با راه اندازی مجتمع های آبرسانی بتوانیم مشکلات روستاها در تامین آب شرب و بهداشتی را برطرف کنیم.

به گزارش مهر، این پروژه توسط ستار محمودی، قائم مقام وزیر نیرو کلنگ زنی شد.

کد خبر 4028849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha