۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸

همسر شهید مدافع حرم:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به حاشیه رفته است

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به حاشیه رفته است

کرمانشاه- همسر مدافع حرم شهید علیخانی گفت: متأسفانه امر به معروف و نهی از منکر کاملا به حاشیه رفته و وضعیت حجاب و عفاف در جامعه برای خانواده‌های شهدا دردناک است

به گزارش خبرنگار مهر، همسر گرانقدر شهید مدافع حرم، شهید علیخانی در گردهمایی عفاف و حجاب با موضوع "صیانت از حریم خانواده" امروز چهارشنبه  در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: من باافتخار همسر سردار شهید حاج محمد حسین علیخانی هستم و ثمره زندگی ما سه هدیه الهی است.

همسر شهید علیخانی در ادامه با توصیه همه بانوان به رعایت حجاب و عفاف گفت: نامه ای از امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف به نواب خاصه رسیده مبنی بر اینکه بانوان را به رعایت حجاب و عفاف دعوت نمایند، باید توجه داشت که در کنار حجاب باید عفت در کلام و راه رفتن و ظاهر نیز رعایت شود.

وی بااشاره به حساسیت و تأکید شهید علیخانی نسبت به امر عفاف و حجاب گفت: شهید علیخانی وقتی خواستند حجاب را به خانواده و اقوام توصیه کنند، بسیار هزینه کردند و مقدار زیادی چادر مشکی با کیفیت عالی خریداری نمودند.

همسر شهید علیخانی با استناد به روایات بانوان آمر به معروف را بهترین بانوان امت دانست و بیان کرد: پوشش بچه هایی که در این مراسم از مهد کودک حضور دارند مناسب نبود و بهتر بود با توجه به موضوع همایش حجاب بهتری می‌داشتند.

وی اظهار داشت: الان در این جمع خانم هایی با آرایش غلیظ حضور دارند و این وضعیت برای خانواده‌های شهدا دردناک است، شهید علیخانی خانواده و بچه‌ها را بسیار دوست داشت و بدانیم که هر چه انسان باتقواتر باشد علاقه‌اش به خانواده بیشتر می‌شود.

همسر شهید علیخانی بیان کرد: وقتی خانم‌ها بزک کرده بیرون میآیند و مورد نگاه آقایان قرار می‌گیرند مطمئن باشند که آن خانواده متزلزل می‌شود، اکثر طلاق ها از خانواده هایی است که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند.

وی همچنین اظهار کرد: شهید علیخانی از نوجوانی در جبهه ها حضور داشت و از همان آغاز زندگی، اعتقادات خود را درست نمود، و من افتخار به دختر شهید علیخانی افتخار میکنم و الان خادمی بچه هایم را میکنم، دختر من در بیرون از منزل با حجاب کامل حضور می‌یابد و در منزل هم چادر رنگی دارد و هیچ وقت بدون چادر در محضر هیچ نامحرمی ظاهر نشده است و من خدا را شکر میکنم.

همسر شهید علیخانی زن را مظهر جمال خداوند دانست و عنوان کرد: حجاب وسیله امتحان خانم هاست، شهدای مدافع حرم بسیار بزرگ هستند و اگر شهدا را دوست دارید حجاب و عفاف را رعایت کنید.

وی بیان کرد: همسر من واقعا مهربان و دلسوز بود و به تمام معنا باسواد و در تمام مسائل حرفی برای گفتن داشت، مهم این است که در جامعه گناه صورت نگیرد و الان متأسفانه امر به معروف و نهی از منکر کاملا به حاشیه رفته است و امر به معروف و نهی از منکر جهاد است.

وی بیان کرد: به جای شعار دادن در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید عمل کرد، شهید علیخانی اهل عمل بود و تربیت فرزندان باید برای بانوان در اولویت باشد و سپس به اصلاح روح خود بپردازند.

کد خبر 4028984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha