۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۴

نمایشگاه محصولات حجاب و عفاف در بوشهر افتتاح شد

نمایشگاه محصولات حجاب و عفاف در بوشهر افتتاح شد

بوشهر - در آئینی با حضور مسئولان، نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات پوشاک عفاف و حجاب در بوشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر چهارشنبه در این آئین گفت: حجاب و عفاف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حجاب یکی از خروجی‌های عفاف به شمار می رود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بر لزوم جدیت در عرصه عفاف و حجاب تاکید کرد و ادامه داد: باید ساختارها و برنامه‌های عفاف و حجاب را از منابع دینی، نظیر قرآن و نهج‌البلاغه استخراج کنیم تا فعالیت‌ هایمان دراین حوزه نمود بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که در جامعه مطالبه ترویج عفاف و حجاب به وجود بیاید و همه مردم در این حوزه دغدغه‌مند شوند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در این آئین با بیان اینکه حجاب محدودیت نیست، بلکه مصونیتی است که زمینه رشد و تعالی بانوان در ابعاد مختلف را فراهم می‌سازد اظهار داشت: حجاب در رشد و تعالی بانوان نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار دارد.

مرتضی شهبازی افزود: حجاب از نظر شرع اسلام مصونیت است که با توجه به مجموع عوامل به نفع زنان و جامعه است و زنان در عین حفظ پوشش اسلامی، می‌توانند برترین فعالیت‌های اجتماعی را داشته باشند و در چارچوب آزادی‌های صحیح و مقبول از حق آزادی خود بهره‌مند شوند.

وی با اعلام حمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح‌های مشابه اینچنینی اظهار داشت: نقش الگو برداری و استفاده از طرح‌ها و الگوهای جدید در جذب متقاضیان بسیار مهم است و بی الگویی باعث بی هدفی و نهایت شکست در ادامه فعالیت می شود.

در نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات پوشاک عفاف و حجاب تولیدات در زمینه پوشش و حجاب اسلامی با طرح های جدید با الگو برداری اسلامی و در مدل‌های مختلف عرضه و به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 4029174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha