۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۴

معاون وزیر نیرو:

شاخص اقدامات دولت در حوزه آب و برق ۱۰ برابر رشد داشت

شاخص اقدامات دولت در حوزه آب و برق ۱۰ برابر رشد داشت

سمنان - معاون وزیر نیرو بابیان اینکه شاخص اقدامات دولت در حوزه آب و برق ۱۰ برابر رشد داشت، با اشاره به وجود ۶۰۰سد در کشور، گفت: این در حالی است که اوایل انقلاب تنها ۱۳سد در کشور وجود داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مهاجری بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان ضمن بیان اینکه از بدو انقلاب تا کنون اقدامات زیر ساختی بسیار مطلوبی در حوزه های مختلف و از جمله آب و برق انجام شده است، ابراز داشت: در زمینه های سد سازی، امور مشترکان، فاضلاب و دیگر بخش‌ها با رشد ۱۰برابری مواجه هستیم.

وی افزود: در حالی که ابتدای انقلاب تنها ۱۳ سد در کل کشور وجود داشت اما امروز شاهد ۲۰۰سد تراز جهانی و در مجموع ۶۰۰سد در کشور هستیم، لذا اقدامات بسیاری در حال انجام است که بعد از به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب تداوم چشمگیری داشته است.

معاون امور تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو با بیان اینکه امروز برای فرهنگ سازی نیازمند آموزش هستیم و اگر برای آن هزینه شود به نوعی سرمایه گذاری برای آینده است، ابراز داشت: مرکز آموزش وزارت نیرو در استان سمنان امروز افتتاح شد تا بتوانیم با بهره گیری از این فرصت شاهد پیشرفت های مطلوبی در کشور باشیم.

مهاجری در ادامه تصریح کرد: وجود مراکز آموزشی در حوزه عمومی و تخصصی این امکان را می دهد که از کشورهای دیگر مانند عراق، افغانستان، پاکستان و ترکمنستان در ایران حضور پیدا کنند لذا این آموزش های جهانی باعث افزایش مهارت های بومی نیز می شود.

وی افزود: با افتتاح مرکز آموزش شرکت آب در سمنان این امید وجود دارد که بتوانیم با پرورش متخصصان برجسته نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و مهارات آموزی نسل جدید ایفا کنیم لذا مسئولان باید تلاش کنند تا این مکان به یکی از مراکز برتر کشور تبدیل شود.

در سفر یک روزه معاون وزیر نیرو به استان سمنان، احداث مخزن یک هزارمترمکعبی در مهدیشهر و یک مخزن یک هزار مترمکعبی در شهمیرزاد آغاز شد.

کد خبر 4029270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha