۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۲۱:۰۲

در نشست مدیران بهزیستی کشور مطرح شد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک برای ارائه خدمات به فقرا

ضرورت استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک برای ارائه خدمات به فقرا

خرم آباد - دبیر کمیسیون اجتماعی دولت و الکترونیک بر ضرورت استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک برای ارائه خدمات به فقرا در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث اشتریان عصر چهارشنبه در نشست مدیران بهزیستی کشور در سخنانی با اشاره به خودآگاهی نسبت موضوع دیجیتال اظهار داشت: در یک انقطاع تاریخی در کسب و کار و اشتغال از طریق انقلاب دیجیتال قرار داریم.

وی با اشاره به موضوع عدالت، فقر و غنای دیجیتال گفت: کسی که در این فضای دیجیتال قرار ندارد فقیر دیجیتال است.

دبیر کمیسیون اجتماعی دولت و الکترونیک با تاکید بر اینکه فقرا و نیازمندان باید به لحظه حضور داشته باشند تا خدمات را به آنها برسانیم گفت: حضور شبکه ای باید تحقق پیدا کند و فقرا نیاز دارند که موجودیت دیجیتال داشته باشند و رسد شوند که چه نیازهایی دارند.

اشتریان با تاکید بر اینکه فرد فقیر باید دسترسی به جهان داشته باشد و محصولات تولیدی خود را ارائه کند بیان داشت: وظیفه دولت این بوده که غنای اطلاعاتی و دسترسی فقرا را به بازارهای مختلف فراهم کند.

وی با تاکید بر توانمندسازی دیجیتالی در بین فقرا تصریح کرد: هدفمندسازی یارانه، سلامت، خدمات و ... باید در دستور کار قرار گیرد.

دبیر کمیسیون اجتماعی دولت و الکترونیک با اشاره به اینکه باید به مقوله دیتا عنایت ویژه صورت گیرد گفت: مدیران اجرایی کشور از مقوله دولت الکترونیک نترسند و درگیر موضوع دولت الکترونیک برای ارائه خدمات مطلوب به فقرا و نیازمندان شوند.

کد خبر 4029547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha