۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۲۱:۵۱

هم‌زمان با روز عفاف و حجاب؛

اجتماع بزرگ «مدافعان حریم خانواده» در گرگان برگزار شد

اجتماع بزرگ «مدافعان حریم خانواده» در گرگان برگزار شد

گرگان- اجتماع بزرگ «مدافعان حریم خانواده» با حضور پرشور بانوان انقلابی در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ «مدافعان حریم خانواده» عصر چهارشنبه هم‌زمان با روز عفاف و حجاب با شعار محوری «من در کنار خانواده شادم» و با حضور نزدیک به سه هزار نفر در گرگان برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان گرگان در این اجتماع بزرگ اظهار کرد: حجاب ریشه در فطرت آدمی دارد و امروز نیروهای انقلابی و بانوان متدین در این اجتماع بزرگ شرکت کردند تا اعلام کنند با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی مهم‌ترین هدف‎ آن‌هاست.

ربابه هاشمی بابیان اینکه خانواده شاد و سالم می‎طلبد که یک اجتماع سالم داشته باشند، اظهار کرد: بدحجابی باعث به هم ریختن آرامش و شادی جامعه می‎شود.

وی تصریح کرد: این اجتماع بزرگ یک تظاهرات فرهنگی و دینی است که بانوان محجبه و انقلابی از همه مسئولان به‌خصوص آن‌هایی که عهده‌دار فرهنگ از بُعد حجاب هستند مطالبه کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان گرگان اظهار کرد: عفاف و حجاب برای زن و خانواده‌اش شادی و آرامش را به ارمغان می‌آورد.

آرامش در جامعه توسط زنان ایجاد می شود

حجت‌الاسلام عبدالله صیادی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه هم در این اجتماع گفت: اساس آرامش در جامعه را باید زنان ایجاد کنند و چنانچه اگر بانویی در جامعه آرامش نداشته باشد نمی‌تواند یک خانواده را آرام کند به همین دلیل نقش اساسی و حقیقی آرامش و امنیت روانی جامعه به زنان سپرده‌شده است.

وی افزود: اگر زنان در جامعه دچار آسیب‎های روحی و روانی شوند، در جنگ فرهنگی که دشمن به راه انداخته به‌جای اینکه در خانه به آرامش برسند در خیابان و فضای مجازی که تبعیت از شیطان است آن را طلب می‎کنند.

حجت‌الاسلام صیادی اظهار کرد: زن در جامعه به عفت و تقوا شناخته می‎شود و نبود حجاب و افزایش برهنگی موجب بروز آسیب‎های روحی و روانی برای زنان می‌شود.

این استاد دانشگاه با اشاره به صفات زنان بهشتی گفت: خواندن نمازهای واجب پنج‌گانه با حفظ حجاب و عفاف مهم‌ترین شاخصه زن بهشتی است.

کد خبر 4029567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha