۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶

دو پروژه در محلات توسط معاون وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید

دو پروژه در محلات توسط معاون وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید

محلات- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو در دومین روز از سفر خود به استان مرکزی، تصفیه خانه و شهر کابلی محلات را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بختیار، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو روز پنجشنبه در دومین روز از سفر خود به استان مرکزی، دو پروژه تصفیه خانه و شهر کابلی محلات را به بهره برداری رساند.

براساس این گزارش، پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان محلات با صرف اعتبار ۴۷ میلیارد ریال و به ظرفیت هزار متر مکعب، امروز توسط معاون وزیر نیرو به شکل رسمی افتتاح و وارد شبکه و فاز عملیاتی ‌شد.

همچنین در سفر معاون وزیر نیرو به شهرستان محلات، پروژه شهر کابلی محلات که به منظور اصلاح شبکه فشار ضعیف این شهر با اعتبار بر ۳۰ میلیارد ریال اجرایی شده است افتتاح شد که میزان انرژی صرفه جویی شده حاصل از اجرای این پروژه سه میلیون کیلووات ساعت و سوخت صرفه جویی شده نیز ۸۱۰ هزار لیتر است.

ازجمله اهداف این طرح بهبود ولتاژ و افزایش کیفیت ارائه برق، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش ایمنی و حفاظت از درختان و پرندگان عنوان شده است.

گفتنی است معاون وزیر نیرو که صبح روز گذشته در ساوه از پست ۶۳ کیلوولت شهر صنعتی کاوه بهره برداری کرده، کلنگ اجرای طرح انتقال آب به ساوه را بر زمین زده و تصفیه خانه آشتیان را افتتاح کرده بود، امروز پس از حضور در محلات، جلسه ای نیز با استاندار مرکزی و مسئولان مربوطه استان در حوزه وزارت نیرو، خواهد داشت.

کد خبر 4029852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha