۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۳

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

مسئولان رسانه ملی از جریان های ارزشی دفاع کنند

مسئولان رسانه ملی از جریان های ارزشی دفاع کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از مسئولان صدا و سیما خواست که بدون ملاحظه کاری از جریان های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی در نشست توسعه و تحول مدیران مراکز صدا و سیمای استان ها در مشهد مقدس اظهار کرد: دشمنان با برخورداری از امپراتوری رسانه ای و با استفاده از تکنیک های عملیات روانی درصدد ضربه زدن به مبانی اسلام و ارزش های دینی هستند و رسانه های داخلی باید بدون ترس در مقابل این امپراتوری رسانه ای دشمن بایستند.

آیت الله علم الهدی رسانه ملی را سنگر اسلام خواند و از مسئولان صدا و سیما خواست که بدون ملاحظه کاری از جریان های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و در مقابل هجمه عملیات روانی دشمن عقب نشینی نکنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، شبکه خراسان را یک شبکه در حال توسعه خواند و افزود: ظرفیت این شبکه استانی به عنوان استانی که سالانه میزبان ۲۵ میلیون زائر داخلی و ۴ میلیون زائر خارجی است، چند برابر شرایط فعلی این شبکه است و تا کنون تنها ۳۰ درصد از ظرفیت این شبکه تحقق یافته است.

آیت الله علم الهدی در پایان ابراز  امیدواری کرد: توسعه شبکه خراسان رضوی و زمینه سازی برای رفع کمبودهای فعلی از آثار نشست توسعه و تحول مدیران صدا و سیما باشد.

علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی هم در این دیدار گفت: بیش از ٢٠٠ شبکه تلویزیونی فارسی ‌زبان در ماهواره به صورت شبانه روزی برای تضعیف ایمان و اعتقادات جوانان ما تلاش می کنند که این موضوع لزوم برنامه ریزی برای ارتقای کیفی برنامه های رسانه ملی را دو چندان می کند.

در حاشیه این نشست نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی لوح قدردانی مدیران مراکز صدا و سیما را به پاس تلاش ‌های علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی به ایشان اهدا کرد.

کد خبر 4030135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha