۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۰

امام جمعه ایلام:

حرف های مسئولان آمریکا درباره کشورمان هذیان گویی است

حرف های مسئولان آمریکا درباره کشورمان هذیان گویی است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: حرف های مسئولان آمریکا درباره تغییرات در جمهوری اسلامی ایران هذیان گویی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: وزیر خارجه و دفاع آمریکا از تغییر در ایران حرف می زنند و هذیان گویی است.

وی بیان داشت: در اردوگاه اصلاح طلبان زمزمه هایی برای جبران شکست فتنه ۸۸ هست و این حرف ها منشاء گزافه گویی های مقامات آمریکایی است.

لطفی با اشاره به اینکه تحریم های دولت قبلی آمریکا با چراغ سبز همین فتنه گران بود، افزود: الان هم دارند چراغ سبز نشان می دهند که تحریم ها را زیاد کنید.

وی تصریح کرد: اینها کور خوانده اند و بدانند که مردم و ملت ایران با پشتیبانی رهبری معظم انقلاب اجازه زیاده خواهی و فتنه گری را به آنان نخواهند داد.

امام جمعه ایلام افزود: اگر فتنه گران دوباره به دنبال فتنه باشند شک نداشته باشید حماسه بزرگتری از ۹ دی در انتظار آنان خواهد بود.

لطفی اضافه کرد: فتنه‌گران بدانند ذوالفقار ظلم ستیز و عدالت محور در دست رهبری هستند و حماسه‌سازان ۹ دی با پیروی از مقتدای خویش منتظر صدور فرمان رهبر حکیم و شجاع جان برکف هستند که طومار عمر ننگین شما را بپیچند.

انتقاد از وضعیت استخدامی در ایلام

وی گفت: ما از جناب روحانی انتظار داریم به دنبال اجرای شعار های زمان انتخابات باشند.

لطفی با اشاره به اینکه متاسفانه دولت تدبیر و امید از سهمیه استخدام کشور ۳۶ نفر را به ایلام تخصیص داده است، گفت: آیا این حق مردم ایلام است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه خصومت و دشمنی رژیم فرانسه به ملت ایران ریشه داراست و در طول ۳۹ سال نظام اسلامی همواره پناهگاه مخالفین نظام به ویژه سازمان منافقین ۱۷ هزار ایرانی بوده است، افزود: نشست منافقین در پاریس لکه سیاه رفتار فرانسوی‌ها و تحقیر و توهین به وزیر خارجه ایران بود، قطعا این نشست نقطه ابهامی در روابط ایران و کشور فرانسه است.

وی گفت: متاسفانه دست آورد دستگاه دیپلماسی ما حساسیت بر انگیز است، منافقین با داعشیان هم پیمان شدند و فرانسه در حق ملت ایران کمتر از آمریکا انجام نداد ولی با ضعف دستگاه دیپلماسی مواجه شدیم و عکس العملی از خود نشان ندادند.

لطفی تصریح کرد: ما خواستار عزت و اقتدار از سوی وزارت خارجه هستیم.

لطفی بیان داشت: شورای نگهبان یکی از نهادهای مهم، نظارتی نظام جمهوری اسلامی ایران است، تمام قوانین و مصوبات مجلس شورای اسلامی پیش از ابلاغ باید به تائید شورای نگهبان برسند تا مغایر با شرع مقدس و قانون نباشند.

وی ادامه داد: امام راحل جایگاه شورای نگهبان را مهم دانستند و فرمودند جایگاه شورای نگهبان حافظ اسلام و قانون است، رهبر معظم انقلاب شورای نگهبان را نماد دین و آرامش و اطمینان و سکینه قلب مومنین معرفی می‌کنند.

وی بیان داشت: از دستگاه های مقتدر انتظامی و قضایی برای دستگیری قاتل یک خانواده ۵ نفره تشکر می کنیم و  خواستار آن هستیم که قاتلین جانی که احساسات مردم را جریحه دار کردند، آنها را بدون فرصت در میدان مرکزی استان برای عبرت سایرین به دار بکشید.

کد خبر 4030486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha