۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۹:۱۳

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

شناسایی ۱۱ نقطه در استان زنجان توسط پلیس تخصصی

شناسایی ۱۱ نقطه در استان زنجان  توسط پلیس تخصصی

زنجان-رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی ۱۱ نقطه در استان زنجان توسط پلیس تخصصی خبر داد وگفت: در این مناطق امکانات زندگی، رفاهی و آموزشی کمتر است.

سرهنگ ایرج خانی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در استان زنجان چیزی به نام حاشیه نشینی در زنجان وجود ندارد، افزود: با توجه به شناسایی های انجام شده توسط پلیس تخصصی  و دستگاههای فرهنگی و کلانتری ها مناطقی در استان هستند که امکانات آموزشی و فرهنگی وجود ندارد. 

وی از شناسایی ۱۱ نقطه در استان زنجان توسط پلیس تخصصی خبر داد و اظهار کرد: در این مناطق امکانات زندگی و رفاهی و آموزشی کمتر است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس در راستای پیشگیری از جرایم در مناطقی که  امکانات زندگی را دارند و بیشتر در معرض آسیبهای اجتماعی هستند برنامه های پیشگیری را در دستور کاری خود دارد.

خانی پور  به نقش رسانه ها در ارائه آموزش های همگانی در زمینه  پیشگیری از جرائم اشاره کرد و گفت: رسانه ها از رسالت و جایگاه عظیمی برخوردار است.

وی به رویکرد جامعه محوری پلیس و توجه به امر پیشگیری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تعامل پلیس و رسانه ها باعث تقویت سیاست ها و راهبردهای پیشگیری از جرائم شد ه و رویکرد اصلی پلیس در امر پیشگیری بر این امر تمرکز یافته است تا جرمی اتفاق نیفتد. 

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: پیشگیری از جرائم در جامعه حاصل نمی شود مگر با کمک مردم باشد. 

خانی پور گفت: فرماندهی انتظامی استان زنجان برابر بررسی های صورت گرفته درطی سال گذشته در سطح کشور رتبه خوبی را در امر پیشگیری از جرائم کسب کرده است.

کد خبر 4030718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha