۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲

معاون مشارکتهای مردمی اشتغال بهزیستی استان زنجان:

۵۰ واحدمسکونی به خانواده های دارای دو معلول در زنجان واگذارمی شود

۵۰ واحدمسکونی به خانواده های دارای دو معلول در زنجان واگذارمی شود

زنجان- معاون مشارکتهای مردمی اشتغال بهزیستی استان زنجان گفت: ۵۲ واحد به خانوارهای دو معلول و بیشتر در زنجان واگذار شده و ۵۰ واحد مسکونی نیز در هفته بهزیستی واگذار می شود.

نعمت ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر به واگذاری مسکن دو معلول و بیشتر در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این طرح از سال ۹۳ استارت خورد و این طرح چهار ساله است و از این سال ثبت نام در سازمان بهزیستی استان شروع شد. 

وی اظهار کرد: در این راستا ۱۷۶ خانوار دو معلول و بیشتر در استان زنجان  در این طرح ثبت نام شدند که تاکنون ۵۲ واحد به این خانوارها در استان زنجان واگذار شده و ۵۰ واحد مسکونی دیگر هم در هفته بهزیستی به این خانواده ها واگذار می شود. 

 معاون مشارکتهای مردمی اشتغال بهزیستی استان زنجان گفت: خوشبختانه در استان زنجان بهزیستی برای مسکن دار کردن جامعه تحت پوشش خود مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و تاکنون هم موفق بوده است و  براساس برنامه ریزی ها و با مدیریت درست مسکن دو معلول ها امسال به پایان می رسد.

ملکی تعداد معلولان در استان زنجان را بیش از ۱۹ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در این میان بهزیستی برای این معلولان خدمات فرهنگی و بهداشتی و درمانی را ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی استان زنجان در سالهای گذشته توفیقات خوبی را در واگذاری مسکن به معلولان داشته است و در سالجاری هم به متقاضیان واجد شرایط واحد مسکونی را ارائه می دهد. 

معاون مشارکت های مردمی اشتغال بهزیستی استان زنجان، گفت: در اجرای واگذاری مسکن به دو معلول و بیشتر بنیاد مسکن با بهزیستی همکاری لازم را دارد. 

کد خبر 4031022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha