۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۳۶

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:

خیرین زندگی خود را سخاوتمندانه برای محرومان جامعه هزینه می‌کنند

خیرین زندگی خود را سخاوتمندانه برای محرومان جامعه هزینه می‌کنند

همدان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: خیرین زندگی خود را سخاوتمندانه برای محرومان جامعه هزینه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر یکشنبه در مراسم یادبود حاج سید رضا نیری سرپرست اسبق کمیته امداد کشور و رئیس مجمع خیرین سلامت بابیان اینکه حاج رضا نیری تمام زندگی خود را سخاوتمندانه برای محرومان جامعه هزینه کرد، گفت: باید از سرنوشت چنین انسان‌هایی که در جامعه کمیابند درس‌گرفت.

وی با بیان اینکه باید از سرنوشت انسان های خوب و بد در جامعه عبرت گرفت و از سرگذشت یک انسان اهل خیر و سعادت درس‌ها آموخت، گفت: تمام مباحث موجود در جامعه مسلمانان باید با مباحث قرآنی پیوند بخورد.

آیت الله محمدی با تاکید بر اینکه برخی افراد جامعه به فرموده قرآن اهل خیر هستند و به هر سمت و سو که می‌روند به همراه خود خیر می برند و خیر می‌رسانند، گفت: برخی انسان‌ها به مانند شجره طیبه وجودشان سراسر خیر و برکت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه پاداش خیری که در عالم آخرت به افراد خیر و نیکوکار داده می‌شود هیچ گاه قابل قیاس با چیز دیگری نیست، عنوان کرد: این افراد از خیرین بی‌ادعا در جامعه هستند که با معلمی خود خیر دنیا و آخرت را به دیگر افراد جامعه نشان داده‌اند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه گاهی در عمر هر انسان نسیمی وزیدن می‌گیرد که باید با هوشیاری قدر این لحظه‌ها را دانست، عنوان کرد: حر در قیام کربلا با سنگین‌ترین جرم در نیم ساعت آخر عمر کار اشتباه خود را جبران کرد و ما نیز باید برای جبران اشتباهات خود از خواب غفلت بیدار شویم.

گفتنی است؛ متن پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت حاج سید رضا نیری در این مراسم قرائت شد.

کد خبر 4032470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha