۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱:۲۰

فرماندار جم:

ارائه خدمات درمانی در شهرستان جم گسترش یافته است

ارائه خدمات درمانی در شهرستان جم گسترش یافته است

بوشهر - فرماندار شهرستان جم گفت: طی چد سال اخیر خدمات درمانی در شهرستان جم توسعه یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان شعبه اقماری تامین اجتماعی بخش ریز با حضور نوروزی فرماندار جم، خسروانی مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان و بخش ریز، افتتاح شد.

 فرماندار جم عصر یکشنبه در این مراسم ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: خوشحالم که یکی از مطالبات مردم عزیز بخش ریز محقق شد.

فتح‌الله نوروزی با بیان اینکه حوزه سلامت در چهار سال گذشته به اولویت اصلی دولت تدبیر و امید تبدیل شد افزود: توسعه مرکز درمانی بخش ریز، شبانه روزی شدن این مرکز و تجهیز ان از جمله اقداماتی بود که در حوزه سلامت در بخش ریز اجرایی شد.

نوروزی افزود: دو خانه بهداشت روستایی هم در دولت تدبیر و امید احداث و به مردم بخش ریز تقدیم شد.

وی اضافه کرد: در ماه های گذشته و در راستای تسهیل خدمات رسانی به مردم، کارگزاری بیمه سلامت در ریز افتتاح شد که گامی در راستای کاهش مشکلات اقشار کم بضاعت این بخش بود.

فرماندار جم با تقدیر از همراهی مدیر کل تامین اجتماعی استان در راستای احداث ساختمان تامین اجتماعی ریز ابراز امیدواری کرد شعبه اقماری ریز ارتقا یابد.

نوروزی به موضوع درمانگاه تامین اجتماعی جم اشاره کرد و گفت: انتظار داریم با توجه به آماده بودن زمین و نقشه درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی جم، عملیات اجرایی پروژه سریع‌تر آغاز شود.

وی همچنین تکریم ارباب رجوع در اداره تامین اجتماعی جم و شعبه بخش ریز را مطلوب ارزیابی کرد.

کد خبر 4032904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha