۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۲۹

انتقال آب سد آزاد کردستان به همدان در حد پیشنهاد مطرح شده است

انتقال آب سد آزاد کردستان به همدان در حد پیشنهاد مطرح شده است

سنندج- شرکت آب منطقه ای کردستان در پاسخ به خبر منتشر شده در خصوص انتقال آب سدآزاد کردستان به همدان اعلام کرد: این موضوع در حد پیشنهادی در وزارت نیرو مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت آب منطقه ای کردستان نسبت به انتشار خبر انتقال آب سد آزاد کردستان به همدان که چند روز گذشته به نقل از معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای همدان منتشر شده بود واکنش نشان داد و در این رابطه توضیحاتی را به شرح ذیل به دفتر خبرگزاری مهر استان ارسال کرده است.

پیرو انتشار خبری به نقل از معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای همدان با عنوان "آب سد آزاد کردستان به همدان منتقل می شود" به استحضار می رساند این موضوع در حد یک گزینه (پیشنهاد) در وزارت نیرو مطرح  شد که تا این مقطع، تصمیم گیری در این خصوص صورت نگرفته است.

 لذا از اصحاب محترم رسانه، فعالان عرصه فضای مجازی و عموم مردم شریف استان انتظار دارد ضمن عدم توجه به اخبار منتشره شده غیرمسئولانه ازجانب افراد غیرمسئول، نسبت به باز نشر اینگونه اخبار با احتیاط لازم عمل کرده و در صورت نیاز و ضرورت، شرکت آب منطقه ای استان اطلاع رسانی لازم و بموقع را بعمل خواهد آورد.

بدیهی است، اولویت بخش آب استان با توجه به جلسات برگزار شده اخیر با مسئولین ارشد وزارت نیرو، تعیین سهم آب استان و لحاظ تخصیص های مورد انتظار استان کردستان در قالب بسته کامل پیشنهادی نیازهای آبی استان و اجابت خواسته های استان در بخش آب بوده است.

کد خبر 4033099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha