۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۴

معاون سیاسی استانداری قزوین:

تقویت سرمایه اجتماعی و احزاب شاخص ارزیابی فرمانداران است

تقویت سرمایه اجتماعی و احزاب شاخص ارزیابی فرمانداران است

قزوین- معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: از ملاک های ارزیابی فرمانداران و بخشداران استان در سال جاری عملکرد آنها در حوزه تقویت سرمایه اجتماعی و توجه به احزاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی در دومین همایش فرمانداران و بخشداران استان که روز دوشنبه در محل استانداری برگزارشد بیان کرد: انتظار مردم از مسئولان و مدیران بعد از انتخابات جدیت و تلاش  بیشتر درخدمت رسانی است که این کار سرمایه اجتماعی را که از برنامه های اصلی دولت و وزارت کشور است تقویت می کند.

وی افزود: کاهش آسیب های اجتماعی به صورت جدی در دستور کار وزارت کشور است و در این راه باید زمینه ارتقاء سرمایه های اجتماعی را با کمک سازمانهای مردم نهاد فراهم کنیم که ازفرمانداران و بخشداران انتظار می رود با حمایت لازم برای بسترسازی مناسب در فعالیت سازمانهای مردم نهاد اقدام کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: تقویت احزاب از دیگر مسائل مورد توجه وزارت کشور و استانداری است که در این خصوص باید از نقطه نظر و دیدگاه همه گروه ها و جناحها استفاده کرد و ما نیز در استان به نبال راه اندازی خانه احزاب هستیم.

شاهرخی با تاکید بر برگزاری سلسله نشست ها با فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در شهرستانها تصریح کرد: باید فضای گفتگو در میان گروه های مختلف تقویت شود و در این راستا تقویت انجمن های صنفی و استفاده از توان و ظرفیت بانوان، جوانان و هنرمندان مورد تاکید است.

وی با ارائه گزارشی از شاخص های امنیتی استان و شهرستان ها اظهارکرد: استان قزوین در سطح کشور از وضعیت امنیت خوبی در مقایسه با سایر استان ها برخوردار است و از امسال شاخصهای امنیتی شهرستان ها ارزیابی خواهد شد.

شاهرخی در این جلسه از نتایج انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گزارشی تحلیلی ارائه کرد.

کد خبر 4033566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha