۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۵

استاندار زنجان:

آسیب های اجتماعی جامعه را تهدید می کند

آسیب های اجتماعی جامعه را تهدید می کند

زنجان- استاندار زنجان گفت: یکی از مسائلی که امروز جامعه ما را تهدید می‌کند، آسیب‌های اجتماعی است و امروز آسیب‌های اجتماعی به عنوان یکی از تهدیدهای مهم در کشور مطرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش امیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری بهزیستی افزود: کارکنان اداره کل بهزیستی با سایر کارکنان دستگاه‌های دولتی تفاوتی دارند و این تفاوت سر و کار داشتن با اقشاری است که خدمت به آنها رضایت خداوند را به دنبال دارد.

وی اظهار کرد:  برخی از کارکنان بخش دولتی از کار در یک دستگاه‌ اجرایی دچار فخر شوند در حالی که کاری که در آن دستگاه می‌شود کمتر رنگ و بوی الهی دارد.

استاندار زنجان گفت:  آگاه‌سازی مردم توسط سازمان بهزیستی یک گام اساسی  است و این آگاه سازی جامعه را از آسیب دور می کند. 

درویش امیری تاکید کرد: دولت یازدهم در لایحه بودجه سال ۹۶ گام بسیار بزرگی برداشته و میزان مستمری جامعه هدف سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تا سه برابر افزایش یافته است.

وی افزود:  باید مشارکت‌های مردمی هم در جامعه نهادینه شود و مردم استان کارنامه درخشانی در این راستا دارند. 

استاندار زنجان ابراز کرد: یکی از مسائلی که امروز جامعه ما را تهدید می‌کند، آسیب‌های اجتماعی است و امروز آسیب‌های اجتماعی به عنوان یکی از تهدیدهای مهم در کشور مطرح است. 

درویش امیری گفت:  یادآور شد: فرهنگ  یاری و حمایتی که به اقشار ضعیف و نیازمند در استان زنجان وجود دارد در کمتر جایی مشاهده می‌شود. 

وی از تکمیل ساختمان اداری و مرکزی اداره کل بهزیستی استان زنجان در آینده‌ خبر دادو گفت: باید خدمات به صورت متمرکز به جامعه هدف ارائه شود.

استاندار زنجان یاد آورشد : از افرادی که دچار آسیب می‌شوند، دارای شخصیت‌ها و رفتارهای یک نواختی نیستند و میزان آسیب‌های اجتماعی بیشتر نشده و افراد آسیب دیده هم کنترل شوند.

کد خبر 4035796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha