۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۰۰

افتتاح دومین آزمایشگاه فناوری‌نانو با تجهیزات ایرانی در چین

افتتاح دومین آزمایشگاه فناوری‌نانو با تجهیزات ایرانی در چین

آزمایشگاه دانش‌آموزی فناوری‌نانو با تجهیزات ساخت ایران در شهر گوانژو چین به‌طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه دانش‌آموزی فناوری‌نانو با تجهیزات ایرانی در شهر گوانژو چین به‌طور رسمی افتتاح شد. شرکت نانوسرف چین به‌عنوان نماینده یک شرکت ایرانی از دوسال پیش بازاریابی بسته‌های تجهیزات آموزشی فناوری‌نانو ساخت ایران را در چین شروع کرده است، این شرکت اولین آزمایشگاه دانش‌آموزی فناوری‌نانو را در سال گذشته در شهر سوژو راه‌اندازی کرد و امسال نیز دومین آزمایشگاه از این نوع را در شهر گوانژو به بهره‌برداری رساند.

در مراسم افتتاح رسمی این آزمایشگاه که در هتل گاردن در شهر گوانژو برگزار شد، مسئولین محلی این شهر، کنسول و نمایندگان کنسول‌گری جمهوری اسلامی ایران در شهر گوانژو، نمایندگان شرکت‌های نانوسرف چین و یک شرکت از ایران و نمایندگان مدارس شهر گوانژو و همچنین نمایندگان کنسول‌گری کشورهای مختلف در گوانژو از جمله سنگاپور، ویتنام، مالی، کره، کویت و... حضور داشتند.

سخنرانان این مراسم، آقای شیخ غلامی کنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانژو و دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و آقای شان مدیر شرکت نانوسرف چین بودند.

شرکت توانا به‌نمایندگی از حدود ۲۰ شرکت تجهیزات‌ساز نانویی ایران، طراحی بسته‌های تجهیزات آموزشی نانو، تدوین محتوای آموزشی آزمایشگاه‌های نانو به زبان‌های مختلف و بازاریابی و برندسازی تجهیزات آموزشی فناوری‌نانوی ساخت ایران را با برند توانا در دستور کار خود دارد.

کد خبر 4035822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha