۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

بی‌حجابی عامل گسست خانواده‌ها/ فریضه امربه‌معروف اجرا شود

بی‌حجابی عامل گسست خانواده‌ها/ فریضه امربه‌معروف اجرا شود

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه بی‌حجابی و برهنگی باعث از هم گسستگی زندگی خانواده می‌شود، بر لزوم اجرای فریضه امربه‌معروف تأکید کرد.

آیت الله سید احمد میرعمادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آرامش روحی در سایه حجاب و عفاف است، اظهار داشت: بی حجابی موجب تشویش روحیه افراد می شود.

وی با بیان اینکه فلسفه حجاب مسئله استحکام نظام خانواده است، زن و مردی که حجاب داشته باشند تمرکز شان روی خانواده خودشان است، تصریح کرد: علت آنکه سن ازدواج بالا رفته نیز این است که آلودگی در جامعه وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: اگر زن و مرد بی حجاب باشند خانواده متلاشی می شود.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه بی حجابی و برهنگی باعث از هم گسستگی زندگی خانواده می شود، گفت: حجاب باعث هویت بخشیدن به زن است، بر اساس آیات خداوند متعال به سه گروه از انسان ها هویت داد، آن سه گروه بردبار، باحیا و پاکدامن هستند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف موجب پاکدامنی جامعه است و صیانت از حریم خانواده در سایه حجاب و عفاف است، تصریح کرد: بعضی مواقع می بینیم که عده ای عمدا بی حجابی را رواج می دهند و با وضع بسیار نامناسبی در جامعه حاضر می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر لزوم انجام فریضه امر به معروف در حوزه بی حجابی و بدحجابی گفت: این دستور خداست و دستور خدا را نادیده نگیرید.

کد خبر 4036288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha