۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۳۹

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین؛

موادمخدر مانع بهره برداری سازمان ها از نیروهای انسانی می شود

موادمخدر مانع بهره برداری سازمان ها از نیروهای انسانی می شود

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه در هر سازمان است اما پدیده مواد مخدر باعث شده تا سرمایه انسانی به جای کار و تولید، درگیر اعتیاد باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار لطفعلی بختیاری در نشست کارگاه مبارزه با مواد مخدر (با مشارکت سازمان همکاری اقتصادی اکو) اظها ر داشت: دانشگاه علوم انتظامی امین در سال های اخیر موفق به برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های مختلف مانند مواد مخدر بوده و امروز هم ما شاهد برگزاری این دوره با مشارکت کشورهای دیگر هستیم.

وی در ادامه با اشاره به سرمایه های انسانی در تمامی جوامع و سازمان ها گفت: نیروی انسانی از مهم ترین سرمایه های همه سازمان ها است و می تواند در بهره برداری از اقدامات فرهنگی و عملیاتی استفاده شود، اما پدیده خانمانسوز مواد مخدر باعث شده تا سرمایه انسانی بیشتر از اینکه در سازمان ها مورد بهره برداری قرار گیرد، درگیر این معضل شود و از این رو ما به نیروهای موحدتری نیازمندیم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین در ادامه افزود: امروزه مواد مخدر بسیاری از زیر ساخت های اجتماعی را در فشار قرار داده به عنوان مثال می توان به طلاق ، سرقت  و سایر جرایم از این بعد نگاه کرد.

سردار بختیاری در خاتمه خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی که با همکاری کشورهای مختلف برگزار شد با رضایت کامل از سوی تمامی اساتید و دستگاه ها بود و ما آمادگی این را داریم که در آینده با همکاری پلیس جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور خارجه و اکو برگزاری آموزش ها در خصوص مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی ادامه دهیم.

کد خبر 4036349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha