۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۶

دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد

دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد

نماینده انحصاری انجمن بین المللی مدیریت فرایندهای کسب و کار که مستقر در دانشگاه علم و صنعت است موفق به برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرایند های کسب وکار در شهرداری اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده انحصاری انجمن حرفه‌ای های مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران (abpmp) که از شرکت های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه علم و صنعت است دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار در شهرداری اصفهان کرد. مخاطبان این دوره ١٦ ساعته، معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات و کارشناسان شهرداری اصفهان بودند.

مطالب آموزشی این دوره  از مقدمه ای بر BPM آغاز شده و با مباحث پیشرفته در این خصوص از جمله چرخه مدیریت فرایندهای کسب و کار و مدل سازی فرایندها ادامه داشته و نهایتا با بهبود فرایندهای کسب و کار پایان یافت.

پیش از اینها این شرکت موفق به برگزاری دوره های آموزشی فرایندهای کسب و کار در شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از مجموعه شرکت های تابعه شهرداری تهران شده است. همچنین این شرکت نشست های هم اندیشی با محوریت «تبادل تجارب در حوزه پیاده‌سازی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در صنایع مختلف کشور» را برگزار کرده است.

کد خبر 4036589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha