۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰

نماینده مردم کرمان و راور:

بودجه ورزش و جوانان ۲.۷ برابر افزایش یافته است

بودجه ورزش و جوانان ۲.۷ برابر افزایش یافته است

کرمان - نماینده مردم کرمان و راور از افزایش ۲.۷ برابری بودجه حوزه ورزش و جوانان خبر داد و گفت: باید انتظارات مردم این حوزه برآورده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پور ابراهیمی پیش از ظهر شنبه در جلسه اداری استان کرمان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در حال برگزاری است، اظهار کرد: تقریبا کمتر از یک سوم درصد جمعیت استان در حوزه انتخابی کرمان و راور حضور دارند.

وی افزود: در طول تاریخ قانون نویسی اهتمام مجلس در زمینه ورزش و جوانان به بیشترین حد خود رسیده است به گونه ای که امسال هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان منابع به این بخش تخصیص داده شده و ۴۰۰ میلیارد تومان از منابع دخانیات به بخش ورزش اختصاص داده شده است.

پور ابراهیمی ادامه داد: جمعاً بودجه ورزش و جوانان ۲.۷ برابر سال قبل شده است و این در حالی است که انتظارت هم زیاد است و تحولاتی در این حوزه باید پایه ریزی شود.

وی بیشترین بیماری در کشور بیماری قلب و عروقی به دلیل کم تحریکی دانست و گفت:  هدف اصلی تحول در تحرک، شادابی و پویایی جامعه است تا  از بیمارهای ناشی از کم تحرکی جلوگیری شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خانه ورزش روستایی حداقل برای ۱۵۰ منطقه روستایی ظرفیت عملیاتی دارد و احداث چمن مصنوعی در مجموعه های استان کرمان بسیار موثر بوده است که باید اعتبارات در این زمینه هزینه شود.

وی یادآور شد: امسال اعتبارات بخش عمرانی دو تا سه برابر افزایش یافته است که باید در زمینه ورزش و جوانان  به درستی استفاده شود.

کد خبر 4037418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha