۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۲۳:۵۱

معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی آذربایجان غربی:

امسال ۷۸۳میلیون ریال زکات فطریه در آذربایجان غربی جمع آوری شد

امسال ۷۸۳میلیون ریال زکات فطریه در آذربایجان غربی جمع آوری شد

ارومیه - معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی آذربایجان غربی گفت:امسال ۷۸۳ میلیون ریال زکات فطریه توسط خیرین به بهزیستی پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیامک نبی زاده در نشست خبری بمناسبت هفته بهزیستی اظهار داشت: در سال ۹۵ مبلغ ۸ میلیارد و ۹۰۰ ممیلیون تومان برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش آذربایجان غربی اختصاص داده شده بود که از این رقم ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ابلاغ شد.

وی گفت: در سال ۹۵ یک هزار و ۳۲۵ نفر برای ایجاد اشتغال از سوی بهزیستی آذربایجان غربی مورد تعهد قرار گرفته بود که از این تعداد برای یک هزار و ۲۱۵ نفر ایجاد اشتغال شد که ۹۱. ۷ درصد را شمال می‌شود.

نبی زاده افزود: امسال ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای ایجاد اشغال جامعه هدف بهزیستی در آذربایجان غربی ابلاغ شده و ایجاد اشتعال برای یک هزار و ۴۰۹ نفر تعهد شده است.

وی ارتقای رتبه استان در بخش مسکن از رتبه ۲۲ به رتبه ۸ را از جمله دستاوردهای مهم برشمرد و افزود: بر اساس تفاهمنامه های سه ساله منعقده با ارگانهای مختلف مسکن برای خانواده های دارای دو فرزند معلول و نیز سایر مددجویان در دستور کار است به نحوی که بخش عمده ای از این واحدها تحویل و یا در مراحل نهایی احداث قرار دارد.

کد خبر 4038226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha