۲ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۳۵

معاون وزیر ورزش و جوانان:

۴۰ هزار ورزشکار در سیستان و بلوچستان بیمه ورزشی دارند

۴۰ هزار ورزشکار در سیستان و بلوچستان بیمه ورزشی دارند

زاهدان - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: سه میلیون ورزشکار در سطح کشور بیمه ورزشی هستند که سهم استان سیستان و بلوچستان از این تعداد ۴۰ هزار ورزشکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی دوشنبه شب در نشست تخصصی با روسای فدراسیون های ورزشی کشور و استان سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: سه میلیون ورزشکار در سطح کشور بیمه ورزشی هستند که سهم استان سیستان و بلوچستان از این تعداد ۴۰ هزار ورزشکار است.

وی افزود: با توجه به اینکه جمعیت استان سیستان و بلوچستان بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است این تعداد ورزشکار بیمه شده در استان کم است و باید تلاش کنیم تا این تعداد را به ۲۰۰ هزار نفر برسانیم.

وی گفت: این استان با توجه به گستردگی و اقلیم متنوع خود استعداد های فراوانی در رشته های مختلف ورزشی دارد که باید با برنامه ریزی این استعداد های پنهان ورزشی را کشف کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: از همین رو شناسایی مربیان و ورزشکاران با استعداد در سیستان و بلوچستان از اولویت های معاونت توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان است.

وی با تشکر از مربیان بومی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این مربیان با کمترین امکانات قهرمانان را پرورش می دهند و وزارت ورزش و جوانان نیز برای حمایت از ورزشکاران سیستان و بلوچستان از هیچ کمکی به این استان دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: برای توسعه ورزش استان تصمیم داریم تا برخی از رقابت های بین المللی و ملی را در سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.

داور زنی خاطر نشان کرد: از همین رو برای اینکه استان سیستان و بلوچستان بتواند نقش مهمی در میزبانی از رقابت های بین المللی و ملی داشته باشد باید زیرساخت های توسعه ای در آن ایجاد و گسترش پیدا کند.

وی تصریح کرد: توجه به استان های کم برخوردار از جمله سیستان و بلوچستان در زمینه ارتقای شاخص های ورزشی از اولویت های مهم دولت است.

کد خبر 4040241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha