۳ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۵۷

امام جمعه موقت مشهد عنوان کرد؛

تداوم انقلاب با حفظ ارزش های امکان پذیر است

تداوم انقلاب با حفظ ارزش های امکان پذیر است

گناباد- امام جمعه موقت مشهد گفت: اگر بخواهیم انقلاب زنده بماند باید ارزش ها را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر فرزانه شامگاه سه شنبه در مراسم تکریم و نکوداشت حجت الاسلام محمدمدنی ناشرالاسلام گنابادی اظهار کرد: سرچشمه تشیع ولایت است که هرچه می گذرد دل های تاریک را روشن تر می کند.

وی افزود: هر چی می گذرد روحیه شهادت طلبی قوی تر شده و جوانان ما همانند زمان جنگ با شوق به جبهه های دفاع از حرمین می شتابند.

رئیس شورای عالی مدیریت حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: در طول تاریخ علما با ستمگران مبارزه و مظلوم را حمایت کرده اند که این توصیه اهل بیت(ع) و امام (ره) و مقام معظم رهبری می باشد.

وی شیخ زکزاکی را یکی دیگر از ثمره های پرورش علما در حوزه علمیه دانست و افزود: یک نفر به مانند شیخ زکزاکی می تواند در مدت کوتاهی بیست میلیون نفر را شیعه کند و این چیزی نیست به جز استفاده از فرصت ها برای گسترش معارف اسلامی در جامعه که هدف ما است.

فرزانه گفت: اگر بخواهیم انقلاب زنده بماند باید ارزش ها را حفظ کنیم و انقلابی کسی است که براساس ارزش ها زندگی می کند.

وی مبارزه با آمریکا را کوتاه مدت ندانست و خاطرنشان کرد: مبارزه با آمریکا مبارزه با استکبار جهانی است و این مبارزه کوتاه مدت نخواهد بود زیرا امریکا هیچ گاه سرعقل نخواهد آمد و با همچنین دشمنی نه می توان مذاکره و نه مصالحه کرد و فقط با او باید جنگید.

رئیس دانشگاه علوم رضوی گفت: امام (ره) بر استقلال جامعه، ایجاد وحدت و همبستگی، عزت بخشیدن به اسلام و آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل تاکید داشته و آن ها را ارزش می دانستند.

فرزانه بیان کرد: ما معتقدیم به ارزش های امام خمینی (ره) خواهیم رسید زیرا این اهداف و ارزش ها حق هستند و خداوند وعده پیروزی حق را داده است.

وی دومین دلیل رسیدن به اهداف امام خمینی (ره) را داشتن ملت مومن،متعهد،فداکار و ولایی دانست و افزود: نمونه ملتی که در حال حاضر داریم در تاریخ نبوده و این ملت در انتخابات و به مانند سال های ۶۰ در نبرد با داعش خود را ثابت کرده است.

امام جمعه موقت مشهد گفت: زمانی ایران را با پسته می شناختند ولی امروز با داشتن حکومتی اسلامیف ایران قدرت منطقه شده و بدون ایران در منطقه نمی توانند کاری انجام دهند.

کد خبر 4041302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha