۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳

امام جمعه قزوین:

فرهنگ سازی برای صرفه جویی در مصرف آب ضروری است

فرهنگ سازی برای صرفه جویی در مصرف آب ضروری است

قزوین- نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب باید زمینه کاهش مصرف آب از سوی مردم را برای مقابله با بحران کم آبی فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در دیدار با قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل اظهارداشت: توانمندی های کشورمان در صنعت آب و برق جای خوشحالی دارد و می تواند مردم را به قدرت فنی و مهندسی مهندسان داخلی امیدوار کند.

وی افزود:حضور توانمند کارشناسان کشورمان برای اجرای طرح های زیربنایی و صنعت آب و برق در کشورهای مسلمان و همسایه کار ارزشمندی است که می تواند به نزدیکی کشورها به ایران کمک کند.

عابدینی یادآورشد: باید گزارش های توانمندی های فنی کشور در تریبون های مختلف منعکس شود تا مردم در جریان این امور قرار بگیرند.

بحران آب را جدی بگیریم

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهارداشت: خطر کاهش منابع آب زیرزمینی در کشور نگران کننده است و در این شرایط نباید اجازه داد تا چاه جدید حفر شود و مردم نیز به صرفه جویی دعوت شوند.

وی اضافه کرد: باید با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از وضعیت بحران آب مردم را به صرفه جویی دعوت کنیم تا شرایط وخیم نشود و ائمه جمعه نیز آمادگی دارند در این زمینه همکاری بیشتری کنند.

کد خبر 4041602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha