۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

تسریع در اصلاح نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی مدنظر قرار گیرد

تسریع در اصلاح نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی مدنظر قرار گیرد

اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: باتوجه به اینکه نقاط حادثه خیز در محورها عامل بروز تصادف، خسارت و تلفات است، تسریع در اصلاح این نقاط باید به طور جدی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید جمعی از مسئولان استان مرکزی از پروژه های راهسازی این استان، اظهار داشت: در کنار انجام پروژه های راهسازی جدید و دوبانده شدن محورها، تعریض و اصلاح نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی با توجه به خطراتی که به همراه دارند بایستی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از پروژه هایی که نیاز است پیگیری لازم به منظور تسریع در تکمیل آن انجام پذیرد، پل روگذر تقاطع اراک- فرمهین در کمربندی شهر اراک است که در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما با توجه به آمار بالای حوداث جاده ای در این محدوده باید تکمیل آن تسریع شود.

کریمی بیان کرد: امیدواریم همانطور که اعلام شده این پروژه طی پنج ماه آینده به بهره برداری برسد و باید به عنوان یکی از پروژه های راهسازی مهم استان برای تسریع در انجام آن پیگیری لازم صورت پذیرد.

وی خاطرنشان ساخت: در رابطه با پروژه های دوبانده شدن محور آهنگران - کمیجان و آهنگران - ساروق نیز بایستی فرآیند تعریض و آسفالت و احداث باند دوم هر چه سریعتر عملیاتی شود تا شاهد کاهش تصادفات در این محورها باشیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این محدوده شهرستان اراک، محور داودآباد نیز نقاط حادثه خیز دارد که بایستی اصلاح شود و اقدامات بهسازی این نقاط انجام پذیرد.

کریمی همچنین با اشاره به دیگر پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب عنوان کرد: در شهرستان خنداب، محور پل دوآب تا خنداب به عنوان محور اصلی این شهرستان بایستی تعریض و بهسازی شود و همچنین امکان اتصال اراک به خنداب از طریق جاده میانبر مهرآباد عملیاتی گردد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به پروژه های راهسازی شهرستان کمیجان گفت: در این شهرستان محور وفس به آقچه قلعه ازجمله پروژه های بسیار مهم است که با وجود سال ها از آغاز این طرح، هنوز تکمیل نشده، در حالی که این محور یک محور کلیدی و مهم است که دسترسی به ساوه و تهران را از شهرستان کمیجان تسهیل می کند بنابراین باید پیگیری برای تخصیص اعتبار به منظور اتمام این پروژه در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 4042663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha