۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶

معاون وزیر نیرو:

انرژی های تجدید پذیر ابرازی برای همکاری تنگاتنگ کشورها هستند

انرژی های تجدید پذیر ابرازی برای همکاری تنگاتنگ کشورها هستند

کرمان - مدیرعامل سازمان انرژی های نو ایران گفت: امروز در تمام دنیا منابع انرژی تجدید پذیر مورد توجه قرار دارند و ابزاری برای همکاری تنگاتنگ و خودجوش بین کشورها به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد صادق زاده صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح متجمع نیروگاه های خورشیدی کرمان گفت: ایران کشوری توسعه یافته است که دسترسی ۱۰۰ درصدی به انرژی الکتریکی دارد و به کمک انرژی تجدید پذیر بسیاری از مناطق محروم از نعمت برق بهره مند شده اند.

وی با اشاره به مزیت های انرژی های تجدید پذیر بیان کرد: انرژی های تجدید پذیر پاک بوده و باعث آلودگی محیط زیست نمی شوند ضمن اینکه منبع اصلی سوخت ناشی از انرژی تجدید پذیر در همان منطقه وجود دارد و نیازی به انتقال آن نیست.

صادق زاده گفت: امروز در تمام دنیا منابع انرژی تجدید پذیر مورد توجه قرار دارند و ابزاری برای همکاری تنگاتنگ و خودجوش بین کشورها به شمار می روند.

معاون وزیر نیرو عنوان کرد: سرمایه گذاران دنیا از این طریق بدون حضور دولت با هم همکاری می کنند و در توسعه مناطق کمتر توسعه یافته کوشا هستند.

وی با بیان اینکه انرژی های تجدید پذیر باعث توسعه و اشتغالزایی در مناطق محروم شده اند، افزود: با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر مناطق فاقد برق که هیچ گاه امکان برق رسانی به آنها وجود نداشت از این نعمت بهره مند شده اند.

مدیرعامل سازمان انرژی های نو ایران گفت: انرژی های تجدیدپذیر نماد توسعه مناطق محروم به شمار می آیند.

کد خبر 4042680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha