۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۱۵

معاون هماهنگ‌کننده ناجا مطرح کرد:

پرونده «عطر گل یاس» بسته می‌شود/تکمیل خانه‌های نیمه‌تمام ناجا

پرونده «عطر گل یاس» بسته می‌شود/تکمیل خانه‌های نیمه‌تمام ناجا

کرج – معاون هماهنگ‌کننده ناجا از بسته شدن پرونده عطر گل یاس تا قبل از هفته ناجا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ایوب سلیمانی پیش از ظهر پنجشنبه در پنجمین جلسه شورای عمومی فرماندهان انتظامی استان البرز، اظهار کرد: جایگاه نیروی انتظامی در هندسه انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم و رفیع است.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا بیان کرد: همان‌گونه که فرمانده معظم کل قوا در بیانات گوهربار خود فرموده‌اند ستون کشور امنیت بوده و نیروی انتظامی ستون اصلی این امنیت است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: مقام معظم رهبری بر تقویت همه‌جانبه سازمان پلیس تأکیددارند و توسعه ساختار این نیرو از منویات ایشان است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی از بدو تأسیس تاکنون روند رو به رشدی داشته و هرگز در مسیر خود متوقف نشده و خوشبختانه قطار پلیس روی ریل موفقیت به سمت هدف‌های متعالی و کمال پیش می‌رود.

پرداخت وام مسکن کارکنان ناجا در دستور کار

وی گفت: امروز پلیس از سرمایه اجتماعی بسیار بالایی در جامعه برخوردار است و یک مجموعه آبرومند بوده و موردتوجه به ولی امر مسلمین جهان قرار دارد.

سردار سلیمانی ادامه داد: نیروی انتظامی یکی از سازمان‌هایی که به جرات می‌توان گفت دارای خطیرترین وظایف بوده که از پیچیدگی و سختی‌های ویژه‌ای برخوردار است.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا در بخش دیگری آینده پلیس ایران را بسیار درخشان و نویدبخش خواند.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از بسته شدن پرونده عطر گل یاس تا قبل از هفته ناجا خبر داد و گفت: مجموعه ناجا مصمم است در تابستان سال جاری مطالبات همکارانی که در پرونده عطر گل یاس سرمایه‌گذاری کرده بودند را بپردازد.

وی بیان کرد: با دو بانک کشور تفاهم‌نامه‌های منعقد کردیم تا پایان سال جاری همه عقب‌ماندگی‌های مربوط به پرداخت وام مسکن کد ۶۲ کارکنان جبران شود.

خانه‌های نیمه تمام ناجا تکمیل می‌شود

سردار سلیمانی گفت: برای خانه‌دار شدن کارکنان پلیس طرح‌های جدیدی داریم و تا نیمه اول سال آینده ساخت خانه‌های نیمه‌تمام ناجا به اتمام خواهد رسید.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا افزود: در خصوص پرداخت وام‌های ازدواج و پاداش پایان خدمت کارکنان به‌روز شده‌ایم و همگام درخواست‌ها جلو می‌رویم.

وی ادامه داد: امسال ناجا جذب نیروی جدید را در دستور کار خوددارند و در این خصوص بسیار با دقت گزینش خواهیم کرد زیرا معتقدیم هرکسی صلاحیت ورود به یک سازمان ولایی، هوشمند و حساس را ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا در پایان گفت: خوشبختانه شرایط سخت را با سربلندی پشت سر گذاشتیم و در آینده‌ای نزدیک گام‌های بلندی را در تقویت معیشت همکاران بدخواهیم داشت.

کد خبر 4042702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha