۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵

نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است/لزوم جوان‌گرایی در ستادهای نماز جمعه

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است/لزوم جوان‌گرایی در ستادهای نماز جمعه

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی شهر است، گفت: جوان‌گرایی در میان اعضای ستادهای نماز جمعه ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی پیش از ظهر پنجشنبه در گردهمایی ائمه جمعه لرستان که با حضور اعضای ستادهای نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به اینکه نماز جمعه یکی از پایگاه های مهم ولایت است، اظهار داشت: اعضای ستاد های نماز جمعه یاران امام جمعه به شمار می آیند.

وی با بیان اینکه اعضای ستادهای نماز جمعه بازوان خوبی برای امام جمعه هستند، تصریح کرد: این افراد نیروهای مخلص، مومن و متعهد شهر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه اعضای ستادهای نماز جمعه بدون هیچ چشم داشتی در برگزار مناسب نماز جمعه تلاش می کنند، افزود: ستادهای نماز جمعه اتاق فکر نماز جمعه هستند و هدایت و جهت دهی کارهای فرهنگی در این ستادها انجام می شود.

آیت الله میرعمادی با اشاره به لزوم جوان گرایی در ستادهای نماز جمعه استان گفت: جوانان دارای روحیه مناسب برای اجرای کارهای فرهنگی هستند، ستادها باید به عناصر مخلص و مومن با محوریت امام جمعه مجهز شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نماز جمعه بلندگوی دین است، یادآور شد: نماز جمعه آمیخته با دیانت و سیاست بوده و در واقع قرارگاه فرهنگی است.

کد خبر 4042711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha