۵ مرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۵۵

فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

لزوم رفع مشکلات رفسنجان در بخش شبکه های برق و روشنایی معابر

لزوم رفع مشکلات رفسنجان در بخش شبکه های برق و روشنایی معابر

رفسنجان - فرماندار رفسنجان با بیان اینکه در حوزه برق هنوز با مشکلاتی در شهرستان روبرو هستیم، خواستار رفع مشکلات مربوط به بخش شبکه های برق و روشنایی معابر رفسنجان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح پست ۴۰۰ کیلوولت برق بهرمان با حضور معاون وزیر نیرو، اظهار داشت: این پست برق پروژه ای مهم است که باعث پایداری برق منطقه می شود و کمک زیادی برای تامین زیرساختهای توسعه ای منطقه خواهد کرد.

وی افزود: یکی از امکانات و زیرساختهایی که برای توسعه و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی نیاز داریم، بحث تامین برق و انرژی است.

فرماندار رفسنجان با اشاره به گازرسانی به بیش از ۹۸ درصد شهرستان رفسنجان، ادامه داد: با این حال وسعت شهرستان و جمعیت قابل توجه آن، نیاز به امکاناتی دارد که آن را پوشش دهد.

ملانوری با اشاره به مشکلات حوزه برق شهرستان، تصریح کرد: برخی محلات حتی در مرکز شهر رفسنجان فاقد شبکه برق هستند، ساخت و سازهایی انجام شده اما مردم نمی توانند شبکه برق بخرند و این مشکلاتی را از جمله استفاده از شبکه های برق غیرقانونی ایجاد می کند که ضرر زیادی به صنعت برق وارد می کند.

وی ادامه داد: در بحث روشنایی معابر شهری نیز که اخیراً باعث حوادثی هم شده است و رفع مشکلات پست های فوق توزیع نیز با مشکلاتی روبرو هستیم.

ملانوری با بیان اینکه در سه سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: امیدواریم سفر وزیر نیرو سبب شود ما شاهد اتفاقات خوبی در حوزه برق شهرستان در سال ۹۶ باشیم.

فرماندار رفسنجان همچنین با اشاره به سرمایه گذاری های انجام گرفته در منطقه نوق، گفت: ناحیه صنعتی بخش فردوس سال گذشته افتتاح شد و ناحیه صنعتی بخش نوق و بهرمان نیز کلنگ زنی شده و در حال انجام است.

ملانوری خاطرنشان کرد: لازم است  مردم این منطقه بخشی از درآمدهایی که در سالهای گذشته از بخش پسته داشته اند به سرمایه گذاری در حوزه غیر از پسته اختصاص دهند تا خدماتی که انجام می شود به خوبی از آن بهره برداری شود.

کد خبر 4043147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha