۹ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۲۶

رییس اتاق بازرگانی سنندج:

تعدادی از مدیران کردستان به دغدغه های مردم اهمیتی نمی دهند

تعدادی از مدیران کردستان به دغدغه های مردم اهمیتی نمی دهند

سنندج- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: عدم حضور تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نشان از بی توجهی آنها به دغدغه های مردم است.

به گزارش خبرنگارمهر، سید کمال حسینی شامگاه گذشته در بیست و چهارمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی شماره یک و سه سنندج برگزارشد، با اشاره به اینکه اصلی ترین بحث امروز جامعه ما مربوط به اقتصاد است، گفت: همه برای بهبود شرایط اقتصادی کشور خواهان تقویت بخش خصوصی هستند.

وی از عدم حضور تعداد زیادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در این نشست انتقاد کرد و اظهارداشت: عدم حضور مدیران در جلسات این نشست بیانگر این است که اهمیت و ارزشی برای دغدغه ی نظام و مردم قائل نیستند.

 وی خواستار ارائه راهکاری برای برخورد با این گونه رفتار مدیران استان شد و بیان کرد: ما در این شورا گردهم می آییم تا با مطرح کردن مشکلات و معضلات امروز جامعه در بخش اقتصادی به راه چاره ای دست پیدا کنیم.

دبیر کل اتاق بازرگانی سنندج نیز به دستور کار جلسه اشاره کرد و گفت: ۴۳۰ واحد در شهرک های صنعتی شماره یک و سه سنندج احداث شده که برای حدود چهار هزار نفر هم به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

شیرکو گویلی بیان کرد: رکود، تورم، اقتصاد رقابتی داخلی و بافت فرسوده صنایع کوچک از جمله مشکلات و مسائل این دو شهرک است.

وی احداث ۱۸۴ پلاک مسکونی در شهرک شماره یک سنندج از دیگر مشکلات موجود است و عنوان کرد: تخلیه و انباشت زباله شهری و نخاله های ساختمانی در داخل محوطه شهرک صنعتی شماره یک سنندج و ساخت و ساز های غیرمجاز در این شهرک از دیگر مشکلات  است.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی شماره یک دارای ۱۱ معبر ورودی و خروجی است، افزود: طبق قانون معابر فرعی باید مسدود شود ولی متاسفانه به قانون عمل نمی شود.

کد خبر 4045800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha