۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۲۶

با کسب اکثریت آراء؛

عطاالله حیدری رئیس هیات والیبال استان کردستان شد

عطاالله حیدری رئیس هیات والیبال استان کردستان شد

سنندج - با برگزاری مجمع انتخابات و کسب اکثریت آراء عطاالله حیدری برای چهار سال آینده به عنوان رئیس هیات والیبال استان کردستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخابات هیات والیبال استان کردستان ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد.

در این مجمع بهمن احمدی، ابوالفضل حنیفی و عطاالله حیدری به عنوان کاندیدا های احراز پست ریاست هیات استان ثبت نام کرده بودند که در ادامه ابوالفضل حنیفی و بهمن احمدی در مجمع حضور نیافتند و عدم حضور آنها به منزله انصراف این افراد قلم داد شد.

در پایان رای گیری عطاالله حیدری با کسب ۱۶ رای از مجموع ۱۶ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات والیبال استان از سوی اعضای مجمع انتخاب شد.

رئیس هیات والیبال استان کردستان اظهار داشت: توسعه والیبال و شکست انحصاری والیبال در چند شهرستان از اهداف هیات جدید خواهد بود.

عطاالله حیدری افزود: در دوره قبل نیز ورود هیچ فردی را به هیات منع نکرده و از همین رو اکنون نیز از پیشکسوتان و افرادی که توانایی یاری مارا دارند در خواست همکاری می کنیم.

گفتنی است، عطاالله حیدری در دوره قبل نیز ریاست هیات والیبال استان کردستان را به عهده داشت و برای دومین دوره خود نیز به عنوان متصدی هیات والیبال استان انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیات والیبال استان کردستان به ریاست مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان و نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.

کد خبر 4046577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha