۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸

با حضور وزیر نیرو:

مجتمع آب‌رسانی کوثر سرخه افتتاح شد/ رفع مشکل آب شرب ۶ روستا

مجتمع آب‌رسانی کوثر سرخه افتتاح شد/ رفع مشکل آب شرب ۶ روستا

سرخه - مجتمع آبرسانی کوثر سرخه با حضور وزیر نیروی کابینه یازدهم در حالی افتتاح شد که برای تکمیل این طرح ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار تا کنون صرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید چیت چیان در ادامه سفر یک‌روزه خود به استان سمنان، صبح سه شنبه با حضور در زادگاه رئیس جمهور، مجتمع آبرسانی کوثر سرخه که به شش روستای شهرستان آب‌رسانی می کند را افتتاح کرد.

فرماندار سرخه در حاشیه این مراسم که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای افتر سرخه در حال برگزاری است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح آبرسانی کوثر سرخه با پنج هزار میلیون ریال اعتبار صندوق توسعه ملی و شش هزار میلیون ریال اعتبار استانی احداث شده است.

علی محمد مویدی زاده بیان کرد: برای احداث این طرح آبرسانی در سرخه تا کنون اقداماتی مانند ۳۵۰ متر چاه عمیق، خط انتقال پلی اتیلن ۱۱۰میلی متری به طول سه هزار و ۲۰۰ متر، پست انتقال برق، تجهیز و راه اندازی موتور چاه، اصلاح شبکه توزیع به طول ۵۰۰ متر، حصار کشی اطراف تاسیسات و استاندارد سازی ۱۲۰ انشعاب، صورت گرفته است.

وی افزود: طرح آبرسانی کوثر مشکل آب شرب شش روستا شامل دهستان لاسجرد، بیابانک، صوفی آباد، افتر و اروانه را تا حد قابل قبولی رفع می کند.

وزیر نیرو پیش از حضور در سرخه در آئین بهره برداری از دو طرح حوزه برق و دو طرح ویژه آب و فاضلاب شهری گرمسار حضور پیدا کرده بود.

چیت چیان پس از سرخه به شهمیرزاد سفر خواهد کرد.

کد خبر 4046843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha