۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱

جانشین فرمانده ناجا:

شاخص های امنیتی سیستان و بلوچستان در همه زمینه ها بهبود یافته است

شاخص های امنیتی سیستان و بلوچستان در همه زمینه ها بهبود یافته است

زاهدان - جانشین فرمانده ناجا گفت: شاخص های امنیتی استان سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب است و افزایش احساس امنیت بین شهروندان کاملا مشهود است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار اسکندر مومنی در جمع نمازگراران ستاد انتظامی استان ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت امام هشتم(ع) و دهه کرامت، گفت: به شما همکاران و همسنگران در مجموعه انتظامی استان سیستان و بلوچستان خسته نباشید و خدا قوت می گویم و از طرف فرمانده نیروی انتظامی نیز ماموریت دارم که سلام ایشان را به همه همکارانم در استان برسانم و صمیمانه بابت همه تلاش ها و ایثار گری ها از شما تشکر کنم.

وی افزود: به برکت مجاهدت های شما عزیزان شاخص های امنیتی استان در همه زمینه ها بهبود پیدا کرده و احساس امنیت در بین مردم کاملا مشهود و وضعیت امنیت و آرامش استان با سال های گذشته به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و بسیار مطلوب ارزیابی می شود و این مرهون تلاش های شبانه روزی شما همکارانم در انتظامی و مرزبانی استان می باشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه فرمانده انتظامی استان سردار رحیمی به خاطر عملکرد بسیار خوب و مثبت، در دستور ستاد کل نیروهای مسلح تشویق شده است و این ارج گذاری و ارزش گذاری و سپاس و تشکر از مجموعه انتظامی استان و شما همکاران است و من هم به سهم خودم این افتخار بزرگ را به سردار رحیمی و شما تبریک می گویم و آرزوی توفیق روزافزون برای همه همکاران عزیزم دارم.

در ادامه این جلسه سردار حسین رحیمی اظهار داشت: امروز به سبب رشادت های و دلاورمردی های کارکنان انتظامی، از امنیت قابل قبولی در تمام شهرها و روستا های این استان برخوردار هستیم و این روند روز به روز در حال بهبود و ارتقاء می باشد.

وی افزود: احساس امنیت، و وضعیت امنیتی یک روند عالی را به سبب رزمندگی و کار جهادی همکاران در سطح استان طی می کند که مسئولان استان با حضور در جلسات دولتی به سبب امنیت پایدار در این خطه، استان سیستان و بلوچستان را به عنوان مقصد گردشگری معرفی می کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اگر شما حمایت های ویژه ای از این استان داشته اید، همکاران ما با تلاش شبانه روزی به خوبی توانسته اند جواب حمایت های شما را بدهند و باعث پیشرفت در تمامی شاخص های امنیتی شوند به طوری که کلیه کارشناسان به این امر مهم نیز اذعان دارند.

سردار رحیمی در پایان سخنان خود با اشاره به امنیت ایجاد شده باعث رضایت شهروندان شده است، خاطر نشان کرد: ما با پیروی از فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری و با تلاش جهاد گونه سعی می کنیم هم عزت و هم آبرو و هم شخصیت را برای نیروی انتظامی فراهم آوریم و عزت و سر بلندی انقلاب اسلامی را رقم بزنیم .

کد خبر 4047044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha