۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

بزرگداشت رویدادهای ملی‌ومذهبی راهکار پویایی و ماندگاری انقلاب است

بزرگداشت رویدادهای ملی‌ومذهبی راهکار پویایی و ماندگاری انقلاب است

یزد ـ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی را راهکاری بسیار مهم برای پویایی و ماندگاری انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زارع صبح امروز در نشستی خبری به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت‌ها و ماموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شورای هماهنگی مسئول برگزاری مناسبت‌های انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: بزرگداشت مناسبت‌ها و رویدادهای ملی و مذهبی، راهکاری برای پویایی و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

زارع تصریح کرد: همه تلاش ما این است که خارج از دیدگاه‌ جریان‌های سیاسی در زمینه انجام ماموریت این سازمان وارد عمل شویم اما برای حفظ جایگاه مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نیاز به کمک و همکاری رسانه‌ها داریم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برخی از ماموریت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: ایجاد بستر مناسب برای تحقق شعائر دینی، استفاده بهینه از ظرفیت‌های فرهنگی استان برای پویا نگاه داشتن انقلاب اسلامی، تقویت و تحکیم ارزش‌ها و تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) از اهداف این شورا است.

وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردمی‌ترین مناسبت‌ها را در سطح کشور برگزار می‌کند و ما حضور قاطبه مردم را در مناسبت‌ها شاهد هستیم.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تجلیل از همکاری خبرنگارانی که در طول یک سال گذشته در مناسبت‌های مختلف با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همکاری داشته‌اند، افزود: خبرنگاران فعال، کانون خبرنگاران افتخاری تشکیل دهند تا اطلاع رسانی برنامه های شورا تقویت شود.

وی در مورد برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد بیان کرد: دیدار با ائمه جمعه در شهرستان‌های مختلف استان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در طول هفته آینده است.

کد خبر 4047216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha