۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۴

«نادیده های درونی» به گالری فردا می‌رود

«نادیده های درونی» به گالری فردا می‌رود

آثار فرشته ویسی در نمایشگاهی با عنوان «نادیده‌ های درونی» روی دیوارهای گالری فردا خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه نادیده‌ های درونی که به نمایش آثار فرشته ویسی اختصاص دارد جمعه ۱۳ مرداد در گالری فردا افتتاح خواهد شد.

در این نمایشگاه که این هنرمند آخرین آثارش را برای نمایش عرضه کرده است حدود ۳۰ اثر نقاشی روی دیوار خواهد رفت تا ویسی در آن‌ ها با مخاطب خود درباره نادیده‌ هایش و آن چیزی که به آن فکر می‌ کند، صحبت کند.

ویسی درباره آثارش نوشته است:

«نجوای هر ذره در هستی، احساس حقیقی بطن وجود، دریافت و لمس حس درونی، الهام قلبی و ... شهود همچون درخت پر شاخ و برگ زندگی در نگاهم ریشه دوانده و نقاشی‌هایم دست‌چین ثمره ماندگار این درخت پر معناست که همچون گوهر در ذهن نقاش می‌ درخشند و بر سفیدی بوم خودنمایی می‌ کنند تا رنگ بخورند و دیده شوند. نوای ساز هستی و ریتم آهنگ زندگی در هر صدا و هر نگاهی به رنگی است و این رنگ است که با نقش بستن روی بوم ماندگار و ارزشمند می‌ شود. هر زنی، رازی برای گفتن دارد که با نقاشی کردن سعی در بیان هیاهوی سکوتش و ناگفته‌های احساسش و نادیده‌ های درونش دارم. در مسیر زندگی هر کسی، لحظه‌ هایی نادیدنی هست که چشم دل دریافت می‌ کند و بس. پس زمان را کش می‌ دهم تا لحظه‌ ها طولانی‌ تر شوند و با لمس آن لحظات، ثبتشان می‌ کنم تا بیننده بتواند با تمام وجود در احساس دریافت‌شده از نقاشی هایم شناور شود. نقاشی گویی زنده است و نفس می‌ کشد.»

این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۹ مردادماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریمخان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک ۲، واحد ۲ مراجعه کنند.

کد خبر 4048452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha