۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۰

سرمایه گذاری هزارمیلیاردی ستاد فرمان امام در سیستان و بلوچستان

سرمایه گذاری هزارمیلیاردی ستاد فرمان امام در سیستان و بلوچستان

با امضای تفاهمنامه ۸۰۰ میلیارد تومانی برای محرومیت‌زدایی و توسعه استان سیستان و بلوچستان، حجم سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این استان به ۱۰۰۰ میلیارد تومان می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی بنیاد برکت، بر اساس این تفاهمنامه، ستاد اجرایی برای اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و اشتغالزایی در مناطق محروم استان سرمایه‌گذاری خواهد کرد. بر همین اساس ۸۰۰۰ فرصت شغلی در استان کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان ایجاد خواهد شد. بخشی از مبلغ تفاهمنامه هم برای ساخت و تکمیل طرح‌های زیربنایی نظیر مساجد، مدارس، مراکز بهداشت و غیره صرف خواهد شد. اعطای تسهیلات ارزان به کارآفرینان، حمایت از زوج‌های نابارور و کمک به درمان آنها، اعطای وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج، درمان و تعمیرات مسکن به مردم مناطق محروم استان از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت پیش از این نیز نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی و ساخت پروژه‌های زیربنایی استان سیستان و بلوچستان سرمایه‌گذاری کرده‌اند. از جمله پروژه‌های در دست ساخت بنیاد برکت در این استان، ۸۸ مرکز جامع سلامت است که امروز ۱۶ باب از آن به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 4048613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha