۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۳

امام جمعه ابرکوه:

دولت در زمینه حفظ هویت انقلابی و تقویت فرهنگی قدرتمندانه عمل کند

دولت در زمینه حفظ هویت انقلابی و تقویت فرهنگی قدرتمندانه عمل کند

یزد ـ امام جمعه ابرکوه گفت: دولت در زمینه حفظ هویت انقلابی و اسلامی و تقویت فرهنگی و اقتصادی در کشور مقتدرانه‌تر عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه های امروز نمازجمعه ابرکوه با اشاره به مراسم حکم تنفیذ رئیس جمهور منتخب و سخنان رهبری در این برنامه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در حکم خود به شخصیت منتخب و رئیس جمهور اطمینان داده‌اند که ملت غیور و شجاع ایران، خدمتگزاران کشورشان را در دشواری‌ها و در مقابله با زورگویی‌ها و زیاده خواهی‌های استکبار تنها نمی گذارند و به همین دلیل دولت آینده باید از تهدیدها و تحریم‌ها و ترفندهای دشمن، هراسی به خود راه ندهد.

وی افزود: دولتمردان نباید از حضور دشمن که بعضی مواقع به صورت صریح و بعضی مواقع با دست چدنی در دستکش مخملی وارد عرصه می ‌شود، غافل باشند و بدانند که هزینه تسلیم شدن در برابر آمریکا و قدرت‌های زورگو به مراتب بیشتر از هزینه ایستادگی در برابر آنها است.

حسینی بیان کرد: نظام و کشور عزیز ما ظرفیت بسیاری دارد و مسئولان باید این استعداد و ظرفیت ها را بشناسند و از آنها بهره‌برداری کنند.

امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: بر اساس رهنمودهای ولی امرمسلمین، دولت دوازدهم باید مبارزه با فساد را در اولویت خود قرار دهد و مسئولان دولت از نظرات منتقدان برآشفته نشوند و انتقادپذیر باشند و قدر نیروهای انقلابی، مؤمن و پرانگیزه را بدانند زیرا همین نیروها هستند که در مشکلات کشور را حفظ و سینه خود را سپر می کنند.

حسینی بیان کرد: تعامل بین المللی دولت، ضرورتی غیرقابل انکار است اما نباید از دسیسه های دشمنانی که کمر به نابودی ما بسته اند، غافل ماند در پاسخ به آنها باید در زمینه حفظ هویت اسلامی و انقلابی و تقویت زمینه های اقتصادی و فرهنگی، قدرتمندانه تر وارد عمل شد و مراسم تحلیف هم با حضور تعدادی از روسای جمهور و رئیس مجالس و جمع زیادی از مسئولان داخلی و خارجی برگزار می شود تا دنیا شکست عملی طرح ترامپ در انزوای ایران در عرصه بین المللی را مشاهده کند.

وی افزود: امید داریم که رئیس جمهور و دولت آینده با تدبیر در برابر هجمه گسترده دشمنان و بدخواهان و بحران آفرینان موفق شوند با حمایت از تولید و اشتغال در جبهه اقتصادی، حمایت از نیروهای انقلاب در جبهه فرهنگی و با یکسان سازی مواضع، بر موج بحران‌ها فائق آیند و کشور را از گزند دشمنان مصون دارند و سران کاخ سفید واشنگتن را منکوب، منزوی وسرخورده کنند و دولت مقتدر آینده ایران بداند که در برابر آمریکای زورگو برگ برنده را در دست دارد و به لطف خدا آمریکا و اسرائیل در دنیا دچار بحران و انزوا خواهند شد.

مژده امام جمعه ابرکوه برای راه اندازی رادیو در ابرکوه و گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران بخش دیگری از سخنان امروز خطیب جمعه ابرکوه بود.

کد خبر 4049809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha