۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۱

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

خانواده ها به تربیت فرزندان توجه کنند

خانواده ها به تربیت فرزندان توجه کنند

زنجان-مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: یک از موضوعاتی که خانواده‌ها باید مورد توجه داشته باشند، بحث تربیت فرزندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح‌الله سلطانی ظهر یکشنبه  در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) افزود: یکی از موضوعاتی که خانواده‌ها باید مورد توجه داشته باشند، بحث تربیت  فرزندان است. 

وی  به بالا بودن نشاط اجتماعی در زنجان اشاره کرد و گفت: مردم استان زنجان ارادت ویژه‌ای به ائمه اطهار (ع) دارند و باید این مهم تقویت شودو با توجه به ارادتی که مردم به ائمه دارند همواره از رهنمودهای آنها در زندگی استفاده می‌کنند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان به افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: در صورتی که فضای مجازی به شکل صحیح هدایت و برنامه‌ریزی نشود، مشکلات جدی  برای کودکان در آینده ایجاد می کند. 

سلطانی بر امر آموزش تاکید کرد و افزود: آموزش موجب می‌شود که این نهادها از تربیت و پرورش جوانان غافل بمانند و باید به امر تربیت جوانان نیز توجه ویژه شود.

وی یاد آورشد:  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک جشنواره شاد و پرنشاط در آینده نزدیک در زنجان است و دستگاه‌های متولی برای تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان برنامه ریزی کنند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان ابراز کرد: باید نشاط و شادی اجتماعی در جامعه به خوبی تقویت شود. 

کد خبر 4051530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha