۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۵۱

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد:

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید در یزد برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید در یزد برگزار می‌شود

یزد ـ مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی هادی‌نسب در نشست خبری با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به پیشهاد استان یزد مبنی بر برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با محوریت آموزش و آگاه‌سازی مردم از حوادث طبیعی اظهار داشت: برگزاری این جشنواره با موافقت سازمان مدیریت بحران از امروز در یزد کلید خورد.

وی بیان کرد: فراخوان این جشنواره از امروز منتشر می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، اول آذرماه سال جاری است و آثار ارسال شده نیز در ۱۲ آذرماه توسط هیئت انتخاب، انتخاب خواهد شد.

هادی‌نسب با اشاره به اینکه آثار منتخب در ۱۸ آذرماه معرفی می‌شوند، عنوان کرد: جشنواره در روزهای سوم و چهارم دی‌ماه برگزار می شود و داوری آثار برگزیده نیز همزمان با اکران فیلم‌ها طی این دو روز انجام خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره نیز در روز پنجم دی‌ماه سال جاری همزمان با روز ملی ایمنی در برابر زلزله و سالروز زلزله بم در سال ۱۳۸۲ برگزار و از آثار برگزیده تجلیل می‌شود.

وی یادآور شد: دبیرخانه جشنواره در محل اداره کل مدیریت بحران استان یزد واقع در استانداری یدز مستقر شده و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به منظور شرکت در جشنواره با شماره ۰۳۵۳۶۲۴۰۳۴۳ تماس حاصل کنند.

به گزارش مهر، در این مراسم از پوستر جشنواره و بروشورهای جشنواره با حضور اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران استان یزد رونمایی شد.

کد خبر 4051763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha