۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۰۷

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد:

رسالت اصلی پدافند غیرعامل تلاش برای کاهش تهدیدها است

رسالت اصلی پدافند غیرعامل تلاش برای کاهش تهدیدها است

یزد ـ مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد با اشاره به اهدافی که توسط پدافند غیرعامل دنبال می‌کند، گفت: اصلی‌ترین رسالت این حوزه، تلاش برای کاهش تهدیدها است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق طهماسبی عصر در نشست آغاز فعالیت شورای پدافند غیرعامل شهرستان اشکذر با اشاره به اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل در جامعه اظهار داشت: ضرورت دارد در این حوزه آموزش و فرهنگ سازی انجام شود تا همه مردم با اهداف و مفاهیم آن بیشتر از گذشته آشنا شوند.

وی بیان کرد: مردم پایه و رکن اصلی حاکمیت هستند و رسالت اصلی پدافند غیرعامل، تلاش برای کاهش تهدیدها، ارتقای سلامت مردم و حفظ جان آنها به عنوان سرمایه های اجتماعی است.

طهماسبی عنوان کرد: پدافند غیرعامل رکن اصلی دفاع ملت‌ها است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، همان مصونیت سازی بدن انسان از درون است.

دبیرشورای پدافند غیرعامل استان یزد یادآور شد: اگر ملتی ساختار و رفتار پدافندی نداشته باشند آن جامعه آسیب پذیر خواهد بود و به اقتدار ملی آن آسیب وارد می شود.

طهماسبی با اشاره به زیرساخت‌های موجود در شهرستان اشکذر و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر حمل و نقل جاده ای، خواستار تعیین اولویت برای راه اندازی و فعال سازی کارگروه‌های راه و شهرسازی، انرژی و آب، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در اشکذر و در حوزه پدافند غیرعامل شد.

کد خبر 4051779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha