۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۱۴

شورای پدافند غیرعامل در اشکذر آغاز به کار کرد

شورای پدافند غیرعامل در اشکذر آغاز به کار کرد

یزد ـ شورای پدافند غیرعامل در مراسمی با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد، فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولان در این شهرستان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار اشکذر در نشست آغاز فعالیت شورای پدافند غیرعامل این شهرستان اظهار داشت: پدافند غیرعامل اصلی مهم برای تامین امنیت و آرامش مردم در حوزه‌های مختلف است و ضروری است با برنامه‌ریزی دقیق، کارگروه‌های مورد نیاز این حوزه در شهرستان راه اندازی شود.

محمدعلی شاه حسینی بیان کرد: شهرستان اشکذر دارای زیر ساخت‌های مهمی است به عنوان مثال ۸۰ درصد از برق استان در این شهرستان تامین و تولید می شود.

رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان اشکذر عنوان کرد: پدافند غیرعامل پشتوانه اقتدار ملی است و اگر در این حوزه به صورت علمی و کارشناسی برنامه ریزی شود، شاهد جلوگیری از دستیابی دشمن به اهداف توطئه گرانه در برابر ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

به گزارش مهر، دومین شورای پدافند غیرعامل شهرستان‌های استان یزد در اشکذر فعالیت خود را آغاز کرد و پیش از این با حضور سیدمحمدحسین موسوی زاده، مسئول پیگیری و راه اندازی شورای پدافند غیرعامل شهرستان های استان و کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری در این شهرستان، مقدمات برگزاری این نشست فراهم شده بود.

کد خبر 4051783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha