۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کردستان خبر داد:

حمایت ۲۰ هزار حامی از کودکان نیازمند کردستانی

حمایت ۲۰ هزار حامی از کودکان نیازمند کردستانی

سنندج - معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کردستان گفت: هم اکنون ۲۰ هزار حامی از کودکان ایتام و محسنین نیازمند استان حمایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امدادکردستاند هیوا رحیمی با بیان اینکه اکرام ایتام طرحی انسان‌دوستانه با هدف یاری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست نیازمند و از موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد است، عنوان کرد: در طرح اکرام، حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، می تواند با واریز ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به حساب یتیم تحت حمایت در این طرح مشارکت کند.

وی ضمن بیان اینکه طرح محسنین نیز با هدف حمایت از کودکان نیازمندی که به دلیل مشکلات مختلف سرپرست فاقد هرگونه درآمد هستند، انجام می شود، افزود: این طرح مرتبط با خانواده‌های نیازمندی است که در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات فراوانی هستند و رویکرد اصلی آن، توجه به حفظ شان و بنیان خانواده‌های نیازمند است.

رحیمی ضمن اشاره به اینکه حدود ۶ هزار حامی در ماه رمضان سال جاری در طرح اکرام ایتام و محسنین استان ثبت نام کردند، گفت: هم اکنون ۲۰ هزار حامی از کودکان ایتام و محسنین نیازمند استان حمایت می کنند ولی باز هم به دلیل نیازمندی ها و مشکلات مختلف این کودکان به حمایت بیشتر خیران نیازمند هستند.

وی افزود:  حامیان ایتام تحت حمایت علاوه بر پرداخت کمک ماهیانه، پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن، درمانی، جهیزیه و سایر نیازمندی های مختلف فرزندان معنوی خود هستند و به صورت ویژه و در حد توان مالی نسبت به حل این مشکلات مساعدت می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: حامیان با حمایت از  ۶ هزار و ۸۳ کودک نیازمند مشمول طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در سال گذشته بیش از ۸ میلیارد تومان به حساب آنها واریز کردند.

وی عنوان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای عضویت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین و حمایت از یک یا چند فرزند معنوی به دفاتر یا سایت کمیته امداد مراجعه کنند.

کد خبر 4053043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha