۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۲۷

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان:

شفاف سازی خبر نیاز جامعه است

شفاف سازی خبر نیاز جامعه است

زنجان-مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه شفاف سازی خبر نیاز جامعه است، گفت: اخبار و گزارشات خبرگزاری مهر در حوزه میراث فرهنگی موثر و تاثیرگذار بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر،یحیی رحمتی شامگاه سه شنبه در بازدید از خبرگزاری مهر، افزود: باید تعادل در موضوع انتقال و انتشار اخبار باید توسط رسانه ها حفظ شود. 

وی اظهار کرد: خبرگزاری مهر  در زنجان یک خبرگزاری خوب بوده و با انعکاس اخبار و گزارشات اعتماد لازم را جلب کرده است و یکی از خبرگزاری های فعال بوده که در همه جلسات حضور فعال و مستمری دارند که این نشان از تعامل خوب این رسانه است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: خبرگزاری مهر در تولید اخبار و انتقال خبر صادقانه فعالیت می کند و استاندارد سازی خبر را رعایت کرده که این برای یک رسانه مهم است و باید استاندارد سازی مورد تاکید باشد. 

رحمتی با بیان اینکه اخبار و گزارشات خبرگزاری مهر در حوزه میراث فرهنگی موثر و تاثیرگذار بوده است، تاکید کرد:شفاف سازی خبر نیاز جامعه است  در این راستا خبرگزاری مهر در این زمینه تلاش لازم را داردو این رسانه علاقه و دغددغه میراث فرهنگی دارد و این امر برای کسی پوشیده نیست. 

وی افزود: حوزه میراث فرهنگی یکی از مباحث مهمی است که باید موضوعات مربوط به آن به نسل‌های بعدی منتقل شود و در این زمینه رسانه ها نقش بسیار مهمی دارند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تصریح کرد:  رسانه‌ها در انتقال ارزش‌ها و داشته‌های فرهنگی و میراث فرهنگی و تاریخی نقش بسزایی دارند و در این زمینه  خبرگزاری مهر دغدغه میراث فرهنگی را دارد و گزارشات جامعی را منعکس می کند. 

کد خبر 4054052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha