۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۶

در گفتگو با مهر مطرح شد:

صادرات بیش از یک میلیون تن محصولات کشاورزی از استان کرمانشاه

صادرات بیش از یک میلیون تن محصولات کشاورزی از استان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از صادرات بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی از استان خبر داد.

 علی اصغر بهمنی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر از صادرات یک میلیون و ۲۳۲ هزار تن  انواع محصولات کشاورزی از استان کرمانشاه طی یکسال گذشته خبر داد.

مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، محصولات کشاورزی صادر شده را  شامل  محصولات باغی و زراعی، محصولات دامی(سبک)، محصولات شیلاتی و آبزیان عنوان کرد.

وی تصریح کرد:  از یک میلیون و ۲۳۲ هزار تن صادرات انجام شده  بیش از۹۸۶ هزار تن محصولات  باغی و زراعی بوده  که ارزش این محصولات نیز  ۱۴ هزار و ۷۹۲ میلیارد ریال معادل ۳۷۹ هزار دلار بوده است.

بهمنی پور خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد صادرات محصولات باغی و زراعی مربوط به محصولات استان کرمانشاه بوده و مابقی محصولات نیز مربوط به سایر استانها بوده است که از استان کرمانشاه صادر شده‌اند.

مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه محصولات باغی و زراعی صادر شده را شامل سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی، خیار، هندوانه، بادمجان، فلفل دلمه‌ای، هویج و... اعلام کرد.

کد خبر 4054559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha