۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷

نایب رئیس هیئت والیبال قم خبر داد؛

اعزام تیم والیبال دختران قم به مسابقات امیدهای کشور

اعزام تیم والیبال دختران قم به مسابقات امیدهای کشور

قم - نایب رئیس هیئت والیبال استان قم از اعزام تیم والیبال دختران قم به مسابقات امیدهای کشور خبر داد.

نسرین رامین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات والیبال بانوان امیدهای کشور در زنجان و از روز ۲۵ مردادماه آغاز به کار خواهد کرد که بر این اساس تیم قم نیز به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

وی افزود: ترکیب ۱۲ نفره تیم بانوان استان قم در مسابقات والیبال امیدهای کشور که از روز ۲۵ مردادماه در زنجان شروع به کار خواهد اعلام شده است و بر این اساس، مهسا آراسته سرمربی تیم اعزامی و زهرا عبادی و آزاده سعادتمند مربیان تیم والیبال بانوان امیدهای قم هستند که در کنار این تیم در رقابت‌های پیش رو حضور خواهند داشت.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: زهرا لطفی، سارا نیکوکلام، فاطمه کربلایی، فرحناز پناهی فر، زینب دمقدمه، ملیکا مقتصدی، فاطمه سعادتمند، فاطمه مقدم، کیمیا بهمن، زهرا زمانی، کوثر علیمرادی و معصومه قاسمی سالک به عنوان ۱۲ نفر حاضر در ترکیب تیم والیبال بانوان امید قم هستند.

رامین بیان داشت: تیم امید نسبت به سال گذشته ۵ بازمانده شامل زهرا لطفی، زهرا زمانی، فرحناز پناهی فر، فاطمه سعادتمند و زینب دادگو دارد و کوثر علیمرادی کوچک‌ترین عضو تیم است و با وجود اینکه یک والیبالیست نوجوان است اما برای امیدها بازی می‌کند.

وی عنوان کرد: سارا نیکوکلام، فرحناز پناهی فر، فاطمه کربلایی و معصومه قاسمی هم بازیکنان رده جوانان تیم امید هستند در حالی که تیم والیبال امید قم سال گذشته در مسابقات کشوری در صومعه سرا در استان گیلان به مقام سوم رسید.

نایب رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: تیم والیبال رده سنی نوجوانان قم در بخش دختران نیز چندی پیش در مسابقات کشوری در زنجان با مربیگری معصومه دارابی و لیلا خزایی به مقام سوم رسید.

کد خبر 4056541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha